کد خبر: ۴۶۸۳
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
برای حفاظت از کودکان در فضای مجازی، موتور‌های جستجوی مشهور دو امکان را پیاده‌سازی کرده‌اند که در این پست یکی از آن‌ها را توضیح می‌دهم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طبق وعده‌ای که روز گذشته درباره ابزار‌های مراقبت از کودکان در فضای مجازی داده بود، در یک پست اینستاگرامی به معرفی ۲ امکان مشهور برای مراقبت از کودکان در این فضا پرداخت.

به گزارش اکوپل نیوز، عیسی زارع پور گفت: دیروز قول دادم که در مورد ابزار‌های مراقبت از کودکان در فضای مجازی مطالبی را با شما به اشتراک بگذارم. تصمیم گرفتم به دلیل اهمیت، اول از موتور‌های جستجو شروع کنم.

وزیر ارتباطات چگونگی مراقب از کودکان در فضای مجازی را تشریح کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: برای حفاظت از کودکان در فضای مجازی، موتور‌های جستجوی مشهور دو امکان را پیاده‌سازی کرده‌اند که در این پست یکی از آن‌ها را توضیح می‌دهم که می‌تواند نگرانی خیلی از خانواده‌ها را برای حضور بچه‌ها در فضای مجازی برطرف کند.

او ادامه داد: امکان اول چیزی نیست جز «Safe search» یا همون «جستجوی ایمن» که با فعال کردن آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محتوا‌های نامناسب تا حدود بسیار خوبی پالایش و به کاربر نشان داده نمی‌شود.

زارع‌ پور تصریح کرد: در این عکس، مراحل فعال کردن این گزینه را در سه گام ساده در موتور جستجوی گوگل نشان داده است. به زودی در مورد قابلیت‌های موتور‌های جستجوی وطنی هم که انصافا در این مدت خیلی رشد کرده‌اند، برای‌تان خواهم نوشت.

وزیر ارتباطات چگونگی مراقب از کودکان در فضای مجازی را تشریح کرد

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر