- محمد بن سلمان: جامعه جهانی مانع حمله اسرائیل به خاک ایران شود
- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
راه اندازی تالار گفتگو و طراحی مدل بهره وری کارآمد در بیمه ایران
مدیر عامل بیمه ایران با تٱکید بر ضرورت پاسخگو بودن مدیران و مسئولان و حتی نمایندگان شرکت، از راه اندازی تالار گفتگو در بیمه ایران و فراهم کردن امکان ارائه نظرات و مشارکت همکاران در رابطه با تمامی مسائل شرکت خبر داد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی، در بازدید از شعبه مرکزی بیمه ایران در استان قم، تداوم این بازدیدها با شکل و فرم جدیدتر را از برنامههای جدی و مستمر خود خواند و بر اهمیت شبکه نمایندگان به عنوان پیش قراولان حرکت رو به پیشرفت شرکت تاکید کرد.
وی در ادامه با قدردانی از تلاشها و اقدامات ارزنده آقایان بختیاری مدیرعامل پیشین، تاجدار رییس هیات مدیره سابق و فراشیانی معاون حقوقی شرکت که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، خواستار کم شدن فاصله مدیران و کارکنان شد و افزود: باید اجازه دهیم همکاران و مردم راحت حرفشان را به ما بزنند و حرف آنان را بشنویم. راه اندازی تالار گفتگو و ایجاد شرایط و امکان تبادل نظر مستقیم و بدون محدودیت و بی واسطه با مشارکت همکاران میتواند گامی بزرگ و موثر در نیل به اهداف متعالی شرکت باشد.
مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران، اضافه کرد: باید بزودی در هر استانی، متولیان امور بیمه ایران در شعبه مرکزی، راه اندازی چنین تالاری را بسرعت برنامه ریزی و اجرایی کنند تا همه همکاران، بیمه گزاران و هموطنان در این فضا شرکت و مشارکت داشته باشند.
شریفی، در ادامه با تاکید بر اینکه ما در پی فروش باکیفیت هستیم نه بدنبال گرفتن پرتفو از هر طریقی و به هر قیمتی، گفت: ما به دنبال طراحی مدل بهره وری جدید و کارآمدی در بیمه ایران هستیم که بر اساس آن به افراد به عنوان سرمایه انسانی شرکت هم امتیاز بدهیم نه فقط به واحد ذی ربط.
مدیرعامل بیمه ایران سپس عملکرد و آمار شعب استان قم را خوب ارزیابی و اضافه کرد: با این حال، ظرفیت استان قم برای دستیابی بیمه ایران به شاخصهای مطلوبتر بیمه گری در استان بیشتر است؛ لذا باید همگی، از جمله نمایندگان پر تلاش شرکت در این زمینه همت بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه استارتاپهای فعال در حوزه بیمه شاید تهدیدی برای نمایندگان محسوب میشدند، ولی این تهدید باید تبدیل به فرصت و ارتقای سطح بیمه گری از سنتی به مدرن و به روز شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه نمایندگان کم کار اگر نتوانند خود را به روز و همراه کنند، باید از بدنه بیمه ایران جدا شوند، افزود: رتبه بندی نمایندگان شرکت با جدیت در حال انجام و پیگیری است و چارهای نداریم که خودرا به روز کنیم.