- زنجبیل چگونه به کاهش قند خون کمک میکند
- فواید گردوی آمریکایی برای قلب
- فواید اسفناج برای سلامتی
- چطور مغز خود را با ۸ خوراکی تقویت کنیم
- چای ماچا بخورید تا قلبی سالم داشته باشید
- خوردن تمشک آبی (بلوبری) چه تاثیری بر بدن دارد؟
- خمیازه کشیدن خطرناک تر از آن چیزی است که می دانید
- چرا خمیازه واگیردار است؟
- آیا کوسه ها در برابر انسان خوی تهاجمی دارند یا فقط از خود دفاع میکنند؟
- ترامپ: بدون بمباران با ایران به توافق میرسیم
- اعلام جرم دادستانی تهران علیه چند رسانه در رابطه با انتشار اخبار حادثه بندر شهید رجایی
- وزارت دفاع: محموله نظامی در حادثه آتش سوزی بندر شهید رجایی وجود نداشت
- انفجار در بندرعباس + عکس و فیلم
- دونالد ترامپ: پاپ فرانسیس آدم خوب و سخت کوشی بود
- اولین عکس از پیکر پاپ فرانسیس در تابوت
- ترامپ: آمریکا مذاکرات بسیار خوبی با ایران داشته است
راه اندازی تالار گفتگو و طراحی مدل بهره وری کارآمد در بیمه ایران
مدیر عامل بیمه ایران با تٱکید بر ضرورت پاسخگو بودن مدیران و مسئولان و حتی نمایندگان شرکت، از راه اندازی تالار گفتگو در بیمه ایران و فراهم کردن امکان ارائه نظرات و مشارکت همکاران در رابطه با تمامی مسائل شرکت خبر داد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی، در بازدید از شعبه مرکزی بیمه ایران در استان قم، تداوم این بازدیدها با شکل و فرم جدیدتر را از برنامههای جدی و مستمر خود خواند و بر اهمیت شبکه نمایندگان به عنوان پیش قراولان حرکت رو به پیشرفت شرکت تاکید کرد.
وی در ادامه با قدردانی از تلاشها و اقدامات ارزنده آقایان بختیاری مدیرعامل پیشین، تاجدار رییس هیات مدیره سابق و فراشیانی معاون حقوقی شرکت که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، خواستار کم شدن فاصله مدیران و کارکنان شد و افزود: باید اجازه دهیم همکاران و مردم راحت حرفشان را به ما بزنند و حرف آنان را بشنویم. راه اندازی تالار گفتگو و ایجاد شرایط و امکان تبادل نظر مستقیم و بدون محدودیت و بی واسطه با مشارکت همکاران میتواند گامی بزرگ و موثر در نیل به اهداف متعالی شرکت باشد.
مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران، اضافه کرد: باید بزودی در هر استانی، متولیان امور بیمه ایران در شعبه مرکزی، راه اندازی چنین تالاری را بسرعت برنامه ریزی و اجرایی کنند تا همه همکاران، بیمه گزاران و هموطنان در این فضا شرکت و مشارکت داشته باشند.
شریفی، در ادامه با تاکید بر اینکه ما در پی فروش باکیفیت هستیم نه بدنبال گرفتن پرتفو از هر طریقی و به هر قیمتی، گفت: ما به دنبال طراحی مدل بهره وری جدید و کارآمدی در بیمه ایران هستیم که بر اساس آن به افراد به عنوان سرمایه انسانی شرکت هم امتیاز بدهیم نه فقط به واحد ذی ربط.
مدیرعامل بیمه ایران سپس عملکرد و آمار شعب استان قم را خوب ارزیابی و اضافه کرد: با این حال، ظرفیت استان قم برای دستیابی بیمه ایران به شاخصهای مطلوبتر بیمه گری در استان بیشتر است؛ لذا باید همگی، از جمله نمایندگان پر تلاش شرکت در این زمینه همت بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه استارتاپهای فعال در حوزه بیمه شاید تهدیدی برای نمایندگان محسوب میشدند، ولی این تهدید باید تبدیل به فرصت و ارتقای سطح بیمه گری از سنتی به مدرن و به روز شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه نمایندگان کم کار اگر نتوانند خود را به روز و همراه کنند، باید از بدنه بیمه ایران جدا شوند، افزود: رتبه بندی نمایندگان شرکت با جدیت در حال انجام و پیگیری است و چارهای نداریم که خودرا به روز کنیم.