کد خبر: ۵۴۹۷
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
بیمه ایران عنوان رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای و رتبه بیست و یکم صد شرکت برتر ایران از میان ۵۰۰ شرکت ایرانی را کسب کرد.

بر اساس آخرین رتبه بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-۱۰۰) که از سوی سازمان مدیریت صنعتی اعلام شد، بیمه ایران عنوان رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای و رتبه بیست و یکم صد شرکت برتر ایران از میان ۵۰۰ شرکت ایرانی را کسب نمود.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و چهارمین سال متوالی، رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران را براساس صورت‌های سال مالی ۱۳۹۹ تهیه نموده است. شاخص‌های مورد استفاده در رتبه بندی IMI-۱۰۰ با توجه به وجود انواع شرکت‌های تولیدی، خدماتی، بیمه ای، سرمایه گذاری و بانکها، بر اساس رقم فروش این شرکتها، لحاظ شده است.

بیمه ایران عنوان رتبه اول گروه بیمه‌ای ۱۰۰ شرکت برتر ایران را کسب کرد

هدف سازمان مدیریت صنعتی از شناسایی، آرایش و تهیه فهرست ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، در کنار یکدیگر، ارائه تصویری سالانه و متکی به آمار‌های کمی قابل اعتماد، از چگونگی تغییرات در آرایش بنگاه‌های بزرگ کشور و صنایع و فعالیت‌های اقتصادی مختلف است.

پویایی، تداوم و تسریع روند توسعه بنگاه‌های اقتصادی و در پی آن کل اقتصاد کشور در گروی شناخت کامل و صحیحی از نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های اقتصادی بنگاه‌های کشور است و از آنجایی که قوت و ضعف مفاهیم نسبی هستند که بر مبنای مقایسه استوار می‌باشند، در این فهرست با مقایسه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی کشور با یکدیگر زمینه‌ای فراهم می‌شود که می‌تواند راهنمای مفیدی برای مدیران و سیاست گذاران و سرمایه گذاران باشد و منجر به تحقیقات پژوهشگران در جهت شناخت فضای کسب و کار از زوایایی تازه گردد.

بیمه ایران عنوان رتبه اول گروه بیمه‌ای ۱۰۰ شرکت برتر ایران را کسب کرد

گزارش خطا
برچسب ها: بیمه ایران
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر