- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
مدیر عامل بیمه ایران با تٱکید بر ضرورت پاسخگو بودن مدیران و مسئولان و حتی نمایندگان شرکت، از راه اندازی تالار گفتگو در بیمه ایران و فراهم کردن امکان ارائه نظرات و مشارکت همکاران در رابطه با تمامی مسائل شرکت خبر داد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی، در بازدید از شعبه مرکزی بیمه ایران در استان قم، تداوم این بازدیدها با شکل و فرم جدیدتر را از برنامههای جدی و مستمر خود خواند و بر اهمیت شبکه نمایندگان به عنوان پیش قراولان حرکت رو به پیشرفت شرکت تاکید کرد.
وی در ادامه با قدردانی از تلاشها و اقدامات ارزنده آقایان بختیاری مدیرعامل پیشین، تاجدار رییس هیات مدیره سابق و فراشیانی معاون حقوقی شرکت که اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، خواستار کم شدن فاصله مدیران و کارکنان شد و افزود: باید اجازه دهیم همکاران و مردم راحت حرفشان را به ما بزنند و حرف آنان را بشنویم. راه اندازی تالار گفتگو و ایجاد شرایط و امکان تبادل نظر مستقیم و بدون محدودیت و بی واسطه با مشارکت همکاران میتواند گامی بزرگ و موثر در نیل به اهداف متعالی شرکت باشد.
مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران، اضافه کرد: باید بزودی در هر استانی، متولیان امور بیمه ایران در شعبه مرکزی، راه اندازی چنین تالاری را بسرعت برنامه ریزی و اجرایی کنند تا همه همکاران، بیمه گزاران و هموطنان در این فضا شرکت و مشارکت داشته باشند.
شریفی، در ادامه با تاکید بر اینکه ما در پی فروش باکیفیت هستیم نه بدنبال گرفتن پرتفو از هر طریقی و به هر قیمتی، گفت: ما به دنبال طراحی مدل بهره وری جدید و کارآمدی در بیمه ایران هستیم که بر اساس آن به افراد به عنوان سرمایه انسانی شرکت هم امتیاز بدهیم نه فقط به واحد ذی ربط.
مدیرعامل بیمه ایران سپس عملکرد و آمار شعب استان قم را خوب ارزیابی و اضافه کرد: با این حال، ظرفیت استان قم برای دستیابی بیمه ایران به شاخصهای مطلوبتر بیمه گری در استان بیشتر است؛ لذا باید همگی، از جمله نمایندگان پر تلاش شرکت در این زمینه همت بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه استارتاپهای فعال در حوزه بیمه شاید تهدیدی برای نمایندگان محسوب میشدند، ولی این تهدید باید تبدیل به فرصت و ارتقای سطح بیمه گری از سنتی به مدرن و به روز شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه نمایندگان کم کار اگر نتوانند خود را به روز و همراه کنند، باید از بدنه بیمه ایران جدا شوند، افزود: رتبه بندی نمایندگان شرکت با جدیت در حال انجام و پیگیری است و چارهای نداریم که خودرا به روز کنیم.