- محمد بن سلمان: جامعه جهانی مانع حمله اسرائیل به خاک ایران شود
- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
مدیرعامل بیمه ایران: بزرگترین سرمایه برای یک شرکت، نیروهای انسانی است
سید مجید بختیاری در کارگاه آموزشی "حال خوب" که با حضور معاونین و مدیران در محل باشگاه ایران زمین برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بزرگترین سرمایه برای یک شرکت، نیروهای انسانی است.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مجید بختیاری در ادامه افزود: توجه به موضوع آموزش و ارتقای سطح دانش فنی همکاران، بسیار حائز اهمیت است و همه بخشهای سازمان بخصوص دفتر آموزش و پژوهش با همکاری سایر بخشها برای ارتقای توانمندیهای علمی و روزآمد شدن افراد، برنامههای مختلفی تدوین نموده اند که یکی از آنها همین کارگاه آموزشی است تا به شکل مطلوب تری زمینه دستیابی به بهزیستی و شادکامی همکاران عزیز فراهم گردد.
مدیرعامل بیمه ایران ادامه داد: حال خوب یعنی چه؟ همه ما در زندگی روزهای متفاوتی را میگذرانیم. گاهی زندگی مطابق میل ما پیش میرود و گاهی با چالشهای زیادی مواجه هستیم. آنچه که در این میان اهمیت دارد این است که چیزی بالاتر از حرمت و جایگاه انسان نداریم؛
بنابراین باید در حال و احوال همکاران خود دقت داشته باشیم. در پاسخ به این سوال که چه کاری از ما برای رسیدن به این هدف (حال خوب) برمی آید؟ باید بگوییم که در زندگی ماشینی امروز، داشتن حال خوب یکی از بزرگترین دغدغهها و آرزوهای ما شده است.
امیدوارم برگزاری این دورهها که بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای تمام کارکنان شرکت در نظر گرفته شده، بتواند نتایج خوبی داشته باشد و حال خوبی برای همه ما ایجاد کند.
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره با اشاره به هماهنگی وهارمونی خوب شرکت در پیشبرد اهداف عالیه آن تاکید کرد: انگارههای ذهنی سازمان، چیزهایی است که به پایش بسته شده وحاضر نیست آنها را رها کند.
ما نیاز داریم که حال خود و سازمان را تغییر دهیم؛ بنابراین همه اجزا باید تغییر نگرش دهند. همه ما باید با همنوایی، یک ساز مشترک بزنیم.
در اینجا برای یادگیری دورهم جمع شدیم، دو راه بیشتر برای انتخاب نداریم، یکی از آنها اخبار و حوادث بد وناگوار است که موجب گرفتاری ما خواهد شد، ولی انتخاب ما حال خوب از طریق آموزش به جای شکوه و شکایت است. هدف ما داشتن سازمانی پویا، شاد وشجاع است.
عبدالصمد خدامی مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش نیز در این جلسه گفت: بر اساس تاکیدات مدیرعامل و با عنایت به رویکرد توسعهای حاکم بر فضای شرکت، از این پس دورههای آموزشی با نگاه پرورشی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
بر این اساس دوره "حال خوب " برگرفته از تئوری انتخاب و مشتمل بر شرح انواع نیاز، نحوه عمل ماشین رفتارانسان، پرتگاههای انسانی، کنترل گری و انتخاب، دنیای مطلوب، موانع شادی و راهکارهای شاد زیستن با تدریس دکتر سید فرزاد حسینی، مربی (Coach) بین المللی به مدت ۸ تا ۱۰ جلسه برنامه ریزی گردیده که به تدریج برای همکاران شرکت عملیاتی خواهد شد.
وی در ادامه افزود: در مرحله نخست، این دوره آموزشی، برای معاونین، مدیران کل ستادی و معاونین آنها، برنامه ریزی شده و جلسه اول آن، روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه سال جاری در محل باشگاه شهرک ایران زمین برگزار گردید.
همچنین سایر جلسات با اطلاع رسانی قبلی به صورت مجازی و در ساعات ابتدایی شب (دوجلسه درهفته) به گونهای اجرا خواهد شد که امکان بهره برداری مفید و اثربخش برای همه همکاران و نیز اعضای خانواده آنها، از این دورهها فراهم گردد.
خدامی در پایان با استقبال ازحضور گرم همه همکاران بیمه ایران دراین دوره خاطر نشان کرد: با مشارکت فعال همه عزیزان در این دوره آموزشی، قطعا با ارتقای کیفیت ارتباطات خانوادگی و شغلی، شاهد بروز حس و حال بهتری در فضای شرکت خواهیم بود.