کد خبر: ۳۹۷۲
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مدیرعامل بیمه ایران:
شرکت‌های بزرگ بر اساس میزان فعالیت‌های خود تاثیرات زیادی بر محیط‌های اجتماعی پیرامون خود دارند و این موضوع نشان از اهمیت تعهد به اجرای مسئولیت اجتماعی این شرکت‌ها در سطح کشور و تاثیرات آن بر افراد جامعه دارد.

مدیرعامل بیمه ایران در نشست و گفتگو با همکاران شعبه‌های مجتمع مطهری و شریعتی با تاکید بر ضرورت ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت، آن را لازمه بقای بنگاه‌های اقتصادی و از جمله شرکت سهامی بیمه ایران دانست و خواستار گسترش فضای سبز طبیعی مناسب در ساختمان‌ها و شعب بیمه ایران شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سید مجید بختیاری در دیدار‌هایی صمیمی با همکاران این شعبه ها، در سخنانی به تبیین تجارب بنگاه‌های بازرگانی واقتصادی معظم در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت و گفت: شرکت‌های بزرگ بر اساس میزان فعالیت‌های خود تاثیرات زیادی بر محیط‌های اجتماعی پیرامون خود دارند و این موضوع نشان از اهمیت تعهد به اجرای مسئولیت اجتماعی این شرکت‌ها در سطح کشور و تاثیرات آن بر افراد جامعه دارد.

وی افزود: بنگاه‌های اقتصادی، به واسطه فعالیت‌های خود قطعا آلودگی‌هایی ایجاد می‌کنند. این آلودگی‌ها می‌تواند در زمینه‌های مختلف از جمله حمل و نقل یا موارد دیگری باشد. همه این عوامل بر جامعه اثرگذار است؛ بنابراین اگر مسئولیت اجتماعی خود را در این زمینه در قبال جامعه و تعامل با ذی‌نفعان انجام ندهیم، خودمان بیشتر متضرر خواهیم شد.

از طرفی، این رابطه در واقع رابطه متقابل کسب و کار با جامعه است که نشان می‌دهد اگر رابطه متقابل ایجاد نشود، محیط ناامنی برای همه ما از جمله شرکت بوجود خواهدآمد.

توجه به مسئولیت اجتماعی در بنگاه‌های اقتصادی یک ضرورت است

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره بیمه ایران، در ادامه به تبیین برنامه راهبردی، اهداف وتغییرات در شرکت پرداخت و گفت: برای ایجاد تغییرات، ابتدا باید ذهنیت‌ها را عوض و نوع فعالیت واحد‌های اجرایی را بازتعریف کرد.

در بیمه ایران برنامه ریزی بر اساس تغییرات و تحولات دیجیتال پیرامون ما صورت گرفته است تا علاوه بر کنترل نتایج زیانبار این تغییرات، از آن‌ها بهره بگیریم. علی رغم خطرات فراوان تحولات دیجیتال قطعا نمی‌توانیم تاثیرات مثبت آن‌ها را نادیده بگیریم. برای برخورداری از این تغییرات وماندگاری در عرصه رقابت می‌توانیم از نظرات و ایده‌های همکاران خود استفاده و با اشتراک گذاری آن‌ها در بستر مناسب، هم افزایی ایجاد کنیم.

بختیاری آموزش را یکی از موضوعات بسیار مهم در پیشبرد اهداف بیمه ایران به عنوان راهبر صنعت بیمه دانست وخاطر نشان کرد: در خصوص آموزش، مساله مهم یاد گرفتن و یاد دادن است. برای ایجاد زندگی بهتر باید یاد بگیریم تا زندگی ما بهتر شود.

مدیرعامل بیمه ایران، انسجام سازمانی، وحدت، خیرخواهی، همدلی و دوستی در میان کارکنان این شرکت را از عوامل مهم وتاثیر گذار در عرصه بیمه گری دانست و تصریح کرد: در حال حاضر ما نیاز داریم که یاد بگیریم چگونه با هم بیشتر از گذشته همدل و صمیمی کار کنیم. برای تحقق این امر به نظر من لازم است که تواضع و فروتنی داشته باشیم تا علاوه بر بهبود وضعیت خود در رقابت با سایر شرکت‌ها نتایج خوبی از عملکرد خود داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: مهارت در کنار اخلاق می‌تواند شاخص ساز باشد. در بستر اجتماعی در هم تنیده، ایجاد توازن اخلاقی و تیم سازی بسیار مهم است.

کار تیمی و تعامل در بستر اخلاق، تاثیرات مثبتی در همکاری ایجاد می‌کند. موضوع اخلاق در بیمه ایران بسیار تعیین کننده است.

ما باید علاوه بر روان سازی فرایند پذیرش زیان دیدگان، در برخود با آنها، نگاه خیرخواهانه داشته باشیم. قطعا محیط کاری خوب و اخلاق‌مدار، منجر به نتایج و عملکرد بسیار خیره کننده در شرکت خواهد شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر