- محمد بن سلمان: جامعه جهانی مانع حمله اسرائیل به خاک ایران شود
- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
روابط عمومی بیمه ایران عنوان "روابط عمومی برتر" را از آن خود کرد
روابط عمومی بیمه ایران در "هفدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی" و "هجدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران"، عنوانهای روابط عمومی برتر در دو بخش"ارتباطات رسانهای" و "روابط عمومی بحران " را از آن خود کرد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در بخش معرفی برترینها، روابط عمومی بیمه ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای علمی و تخصصی صورت گرفته به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای (علمی – صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها موفق به دریافت دو لوح سپاس در بخش های "ارتباطات رسانهای" و" روابط عمومی بحران " شد.
بر اساس این گزارش، هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع "روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها " و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین " نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا" و " ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی" در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
گفتنی است: هجدهمین "جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران" به عنوان یکی از بخشهای مهم این رویداد، روابط عمومیهای برتر در فعالیتهای ارتباطات الکترونیکی و مجازی، مدیریت راهبردی، اطلاع رسانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی کسب و کار، برنامه ریزی ارتباطی، مطالعات ارتباطی و افکار عمومی و مدیریت بحران را معرفی کرد.
همچنین در قالب این جشنواره، مدیران ارشد ارتباط گستر، و روابط عمومیهای برتر در موضوعات مذکور و در دو سطح استانی و ملی معرفی گردیده و شش نشان ویژه به شش روابط عمومی برتر کشور اهدا گردید.