کد خبر: ۵۲۲۳
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
روابط عمومی بیمه ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته به دلیل رعایت استاندارد‌های حرفه‌ای موفق به دریافت دو لوح سپاس در بخش های "ارتباطات رسانه‌ای" و" روابط عمومی بحران " شد.

روابط‌ عمومی بیمه ایران در "هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی" و "هجدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌ عمومی ایران"، عنوان‌های روابط‌ عمومی برتر در دو بخش"ارتباطات رسانه‌ای" و "روابط عمومی بحران " را از آن خود کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در بخش معرفی برترین‌ها، روابط عمومی بیمه ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته به دلیل رعایت استاندارد‌های حرفه‌ای (علمی – صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها موفق به دریافت دو لوح سپاس در بخش های "ارتباطات رسانه‌ای" و" روابط عمومی بحران " شد.

روابط عمومی بیمه ایران عنوان

بر اساس این گزارش، هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع "روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامد‌ها " و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین " نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا" و " ویکی پدیا و کاربرد‌های آن در روابط عمومی" در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

گفتنی است: هجدهمین "جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران" به عنوان یکی از بخش‌های مهم این رویداد، روابط عمومی‌های برتر در فعالیت‌های ارتباطات الکترونیکی و مجازی، مدیریت راهبردی، اطلاع رسانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی کسب و کار، برنامه ریزی ارتباطی، مطالعات ارتباطی و افکار عمومی و مدیریت بحران را معرفی کرد.

همچنین در قالب این جشنواره، مدیران ارشد ارتباط گستر، و روابط عمومی‌های برتر در موضوعات مذکور و در دو سطح استانی و ملی معرفی گردیده و شش نشان ویژه به شش روابط عمومی برتر کشور اهدا گردید.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر