- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
روابط عمومی بیمه ایران در "هفدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی" و "هجدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران"، عنوانهای روابط عمومی برتر در دو بخش"ارتباطات رسانهای" و "روابط عمومی بحران " را از آن خود کرد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در بخش معرفی برترینها، روابط عمومی بیمه ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای علمی و تخصصی صورت گرفته به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای (علمی – صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها موفق به دریافت دو لوح سپاس در بخش های "ارتباطات رسانهای" و" روابط عمومی بحران " شد.
بر اساس این گزارش، هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع "روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها " و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین " نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا" و " ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی" در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
گفتنی است: هجدهمین "جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران" به عنوان یکی از بخشهای مهم این رویداد، روابط عمومیهای برتر در فعالیتهای ارتباطات الکترونیکی و مجازی، مدیریت راهبردی، اطلاع رسانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی کسب و کار، برنامه ریزی ارتباطی، مطالعات ارتباطی و افکار عمومی و مدیریت بحران را معرفی کرد.
همچنین در قالب این جشنواره، مدیران ارشد ارتباط گستر، و روابط عمومیهای برتر در موضوعات مذکور و در دو سطح استانی و ملی معرفی گردیده و شش نشان ویژه به شش روابط عمومی برتر کشور اهدا گردید.