کد خبر: ۷۷۷۹
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
این اتفاق ظهر روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در کلاس پایه دهم دبیرستان ناصریان شیراز اتفاق افتاده که فیلم آن شامگاه شنبه در فضای مجازی منتشر و موجب واکنش اجرایی سریع آموزش و پرورش شد.

تصاویری از تنبیه بدنی یک معلم با دانش‌آموز در یکی از مدارس شیراز در فضای مجازی دست به دست می‌شود که واکنش کاربران و آموزش و پرورش را به دنبال داشته است.

به گزارش اکوپل نیوز، در همین راستا روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس خبری را در این باره در اختیار رسانه‌ها قرار داد که ضمن تایید محتوای فیلم مذکور از برخورد با معلم خاطی خبر داد.

تعداد بازدید : 349

حمیدرضا شعبانی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش با تائید محتوای فیلم منتشر شده از تنبیه بدنی یک دانش‌آموز توسط یک معلم اظهار داشت: این اتفاق ظهر روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در کلاس پایه دهم دبیرستان ناصریان شیراز اتفاق افتاده که فیلم آن شامگاه شنبه در فضای مجازی منتشر و موجب واکنش اجرایی سریع آموزش و پرورش شد.

شعبانی با بیان اینکه موضوع اول وقت امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت از طریق آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز، مورد پیگیری قرار گرفت، گفت: براساس بررسی‌های اولیه، معلم مربوطه طی تماسی با دانش آموز، از وی دلجویی کرده و موضوع به صلح و سازش بین معلم و شاگرد انجامیده است.

وی در عین حال ضمن تاکید براینکه تنبیه بدنی جزء خطوط قرمز آموزش و پرورش است، گفت: با توجه به اینکه رفتاری خلاف قانون حادث شده، موضوع قاعدتا پیگیری و دنبال می‌شود.

شعبانی با بیان اینکه در اولین فرصت، معلم و دانش‌آموز فراخوان شده و شرح ماجرا دریافت و مسائل به شکل قانونی دنبال می‌شود، گفت: آموزش و پرورش فارس، همواره به دنبال حفظ و ارتقاء شان دانش آموزان و معلمان تلاش‌هایی را انجام داده است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: ما امیدوار هستیم که با انجام و تسری رفتار‌های پیشگیرانه، در آینده شاهد چنین رخداد‌هایی در محیط‌های آموزشی نباشیم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر