کد خبر: ۸۴۷
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
عراق برای انتخاب جانشین سرکو کاتانچ با چند مربی وارد مذاکره شد که بزرگترین و آشناترین نام، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران، کلمبیا، پرتغال و تیم فوتبال رئال مادرید بود.

علی نوری خبرنگار معروف عراقی در صفحه فیس بوک خود نوشت که هنوز مذاکرات برای حضور کی روش بر روی نیمکت عراق ادامه دارد.

کی روش و عراق؛ هنوز چیزی تمام نشده!به گزارش "ورزش سه"، داستان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی عراق بیش از حد انتظار طولانی شد و در حالیکه کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال این کشور وعده داده بود که مربی جدید تا پیش از عید قربان انتخاب می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد و هنوز نام مربی جدید اعلام نشده است.


عراق برای انتخاب جانشین سرکو کاتانچ با چند مربی وارد مذاکره شد که بزرگترین و آشناترین نام، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران، کلمبیا، پرتغال و تیم فوتبال رئال مادرید بود. با این وجود، چند روز پیش اعلام شد که عقد قرارداد با کی روش به دلیل شرط و شروط سنگین این مربی به هم خورد، اما اکنون اخباری درخصوص ادامه مذاکرات دو طرف به گوش می‌رسد.


علی نوری خبرنگار عراقی در صفحه فیس بوک و توئیتر خود به نقل از منابع موثق، روند مذاکرات با کی روش را شفاف سازی کرد. علی نوری در ابتدای صحبت هایش نوشت: من به شما قول دادم که بدون اطلاعات صحبت نخواهم کرد و بلافاصله اطلاعات زیر را دریافت کردم و می‌خواستم شما را در جریان پیشرفت مذاکرات با کی روش مربی پرتغالی قرار دهم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر