کد خبر: ۴۳۳۰
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
رقم صادرات نفت ایران با استناد به گزارش‌های مؤسسه‌های بین‌المللی و شرکت‌های ردیابی نفتکش به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: رقم صادرات نفت ایران با استناد به گزارش‌های مؤسسه‌های بین‌المللی و شرکت‌های ردیابی نفتکش به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از وزارت نفت، «حسین حسین‌ زاده» به قرارداد سه‌جانبه سواپ گاز با ترکمنستان اشاره کرد و افزود: این قرارداد نویدبخش احیا و توسعه همکاری اقتصادی با این کشور است که می‌تواند نقشه آمریکا برای حذف ایران از بازار گاز منطقه را خنثی کند.

صادرات نفت ایران با استناد به آمار نهاد‌های بین‌المللی افزایش یافته است

وی افزود: احیای روابط اقتصادی با ترکمنستان گام مهمی بود که برداشته شد، ما با امضای قرارداد گازی روابط خود با ترکمنستان را تقویت کردیم و به‌یقین این موضوع به نفع کشور است، همچنین این قرارداد گشایش خوبی در حوزه دیپلماسی نیز به‌شمار می‌آید.

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: امروز به‌ دلیل اقدام‌های انجام‌شده، رقم صادرات نفت ایران با استناد به گزارش‌های سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) و شرکت‌های ردیابی نفتکش افزایش قابل‌ملاحظه‌ای یافته است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر