- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
حجتالاسلام والمسلمین محمد قمی با تاکید بر امر تبلیغ گفت: تبلیغ با کیفیتی که همراه با روح خدمت باشد نیازمند حمایتهای درون خانوادگی و تقویت باورهای اسلامی است.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، «نشست مشترک اعضای ستاد مرکزی چهارمین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزههای علمیه» با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام اخوان صباغ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجتالاسلام علائیان معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزههای علمیه کشور و مسئولین کمیتههای این جشنواره در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.
حجت الاسلام محمد قمی «رئیس سازمان تبلیغات اسلامی» در این نشست، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط دستاندرکاران برگزاری جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه علمیه در ستاد مرکزی و ستادهای استانی، به اهمیت جایگاه تبلیغ توسط همه افراد خانواده طلاب اشاره کرد و اظهار داشت: تبلیغ باکیفیت که همراه باروح خدمت باشد نیازمند حمایتهای درون خانوادگی و تقویت باورهای اسلامی است؛ لذا برای ارتقاء سطح کیفی امر تبلیغ باید از محتوای قویتر که منجر به تقویت باورهای طلاب میشود استفاده کرد.
وی افزود: اثر مثبت ارائه محتواهای غنی و مؤثر به افراد منجر به خدمت به قرآن و اهتمام جدیتر و مسئولانه به اجرای برنامههای قرآنی خواهد شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به اهمیت توانمندسازی طلاب و خانوادههای آنان در میدان مسابقه گفت: مسابقه بهترین زمان برای توانمندسازی افراد است و باید از این فرصت برای برنامهریزیهای بعدی استفاده کرد.
وی در پایان اذعان کرد: این قبیل برنامهها باید به شکلی باشد که درنهایت منجر به ارائه محتوای غنی و مؤثر و ایجاد روح خدمت و مسئولانه نسبت به قرآن در میان افراد شود.
حجتالاسلام احسان علائیان «معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزههای علمیه کشور» با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن و عترت گفت: امسال برای اولین بار و بهصورت مشترک، جشنواره قرآن و عترت با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم در سطح وسیع و با حضور تعداد قابلتوجهی از خانواده طلاب سراسر کشور برگزار شد که جا دارد از زحمات همه عوامل برگزاری این جشنواره بهویژه اعضای ستاد مرکزی و استانی تشکر و قدردانی کنیم.
وی اظهار کرد: بنا داریم تا با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم جهت ارائه محتوا و برنامه قرآنی مطلوب به ۶۰۰ هزار نفر از خانواده طلاب، برنامههای کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت را برنامهریزی و برگزار کرده و وضعیت سنجی، استعداد سنجی، و ظرفیت سنجی در این زمینه صورت دهیم و امیدواریم که از دوره جدید و با رفع نواقص، شکل بهتری از جشنواره را برگزار کنیم.
در ادامه حجت الاسلام محمدرضا شفیعی «مدیرکل امور استانهای سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر چهارمین جشنواره بینالمللی قرآن و عترت» با اشاره به کیفیت برگزاری جشنواره قرآن و عترت گفت: خرسندیم که در راستای برگزاری این جشنواره، همکاری مناسبی میان مرکز خدمات حوزههای علمیه کشور و سازمان دارالقرآن الکریم انجام شد و حرکت قرآنی خوبی در استانها اتفاق افتاد.
وی افزود: در این دوره بالغ بر ۲۰ هزار نفر از خانواده طلاب سراسر کشور در بخشهای مختلف آموزشی و مسابقهای جشنواره حضور پیدا کردند و با همکاری خوب و مؤثر ادارات امور قرآنی استانها، هیاتهای اندیشهورز بانوان قرآنی کشور و مراکز خدمات حوزههای علمیه شاهد ایجاد فضای بانشاط قرآنی و تأثیرگذار در بین خانواده طلاب بودیم.
همچنین حجت الاسلام روح الله حریزاوی «قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی» با اشاره به حضور میدانی خویش در جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزههای علمیه، به نشاط ایجادشده در میان خانواده طلاب و متسابقین اشاره کرد و گفت: حضور طلاب در عرصههای مختلف لازم و ضروری است و حوزه باید از این فرصتها برای انجام تبلیغ مناسب استفاده کند.
وی با اشاره به تنوع شکلهای تبلیغ گفت: علاوه بر بحثهای قرآنی لازم است با ایجاد دبیرخانه دائمی، باب ورود سایر هنرها نیز به این عرصه باز شود و از ظرفیتهای سازمان تبلیغات مانند تبیان، حوزه هنری، بنیاد کتاب و... استفاده شود.