- علی لاریجانی: مسأله نفوذ در ایران جدی است
- انسانها چه موقع بوسیدن یکدیگر را آغاز کردند؟
- سربازان کره شمالی با «یونیفورمهای روسیه» آماده جنگ با اوکراین هستند
- رهبر انقلاب: پشت رژیم صهیونیستی را یک جبههی شرارت پُر کرده است
- پیام حسن یزدانی به دیوید تیلور
- با حکم پزشکیان؛ زاکانی نماینده ویژه در حوزه آسیبهای اجتماعی ماند
- آیت الله مکارم شیرازی: افزایش قیمت بنزین باعث گرانی میشود
- وزیر کار: دستمزد کارگران معدن زغالسنگ تغییر میکند
- ترامپ: من از زنان آمریکا محافظت خواهم کرد
- فرزین: سامانه بازار ارز توافقی در آینده نزدیک راه اندازی میشود
- دومین معدن ذغال سنگ در استان گلستان پلمب شد
- آلمان: اعدام جمشید شارمهد به رابطه با ایران آسیب میزند
- وزیر ارتباطات: روند رفع فیلترینگ رو به جلو است
- مطالعه جدید؛ حیوانات آگاهانه به دنبال مستی با الکل میروند
- سخنگوی دولت: موضوع فیلترینگ با راهپیمایی حل نمیشود
- منصور بیجار استاندار سیستان و بلوچستان شد
مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، یک جدول زمانبندی برای انجام کارها در بیمه ایران تعیین کرده ایم، گفت: بر همین اساس یک مدل عملیاتی طرح ریزی شده تا بتوانیم در زمانهای مشخص و تعیین شده به اهداف مورد نظر برسیم.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، «حسن شریفی» با بیان این مطلب در آیین ویژه قدردانی از مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره سابق و مدیران ارشد بیمه ایران، اظهار داشت: بیمه ایران میراث بزرگی است که ازگذشتگان به دست ما رسیده است.
تیم جدید مدیریتی با همراهی همه کارکنان شرکت این فرصت را مغتنم میداند تا بتواند خدماتی ارزندهتر از همیشه برای همکاران، بیمهگذاران، ذی نفعان و صنعت بیمه داشته باشد. ما این فرصت را توفیق فرض میکنیم و امیدواریم خدمات شایسته تری به هم میهنان عزیزمان عرضه کنیم.
مدیرعامل بیمه ایران در این جلسه که با حضور داریوش محمدی، سید محمد ناصر مبرقعی و یکتا اشرفی اعضای هیات مدیره، مدیران ستادی و روسای شعب استان تهران در محل ساختمان ایران زمین بیمه ایران برگزار شد و مدیران استانی نیز به طور همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس در آن حضور داشتند، اضافه کرد: این جلسه فرصتی مغتنم برای قدردانی و تشکر از تلاشها و زحمات دوستان بود. همه ما کم و بیش از معضلات، مشکلات و موارد متعددی که در صنعت بیمه وجود دارد آگاه هستیم. صنعت بیمه علی رغم حضور بخش خصوصی، هنوز نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد؛ بنابراین باید تلاش کنیم پرتفوی خود را حفظ کنیم و دچار روزمرگی نشویم.
شریفی، مسئولیت اجتماعی را مفهومی بنیادی در مبحث سرآمدی دانست و تاکید کرد: بیمه ایران در ایفای مسئولیتهای اجتماعی همواره یک شرکت پیشرو بوده و توانسته است در این حوزه خدمات ارزندهای ارائه نمایدکه از جمله این خدمات میتوان به خدمات ارائه شده به زائران در حادثه منا اشاره کرد.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران در پایان خواستار ارتقای جایگاه و نقش بیشتر برای بیمه ایران در صنعت بیمه شد و افزود: کلید واژههای اصالت، اعتبار، افتخارات، اخلاق و پاکدستی وکارایی را با جدیت دنبال خواهیم کرد و از فرهنگ خوبی که در مدت یک سال گذشته در شرکت پایه ریزی شده مراقبت کرده و آنها را ادامه خواهیم داد. امیدوارم در این جلسه از نظرات دوستان خود که به توفیق بازنشستگی نائل شده اند نیز بهرهمند گردیم.
داریوش محمدی نایب رئیس هیات مدیره بیمه ایران، طی سخنانی در این جلسه تاکید کرد: من از وزیر اقتصادی و دارایی به خاطر حسن اعتماد به اعضای جدید هیات مدیره تقدیر وتشکر میکنم و امیدوارم با پایبندی به تعهدات خود در دوره جدید، شرکت را به جایگاه بالاتری برسانیم. در اینجا لازم میدانم از زحمات اعضای هیات مدیره سابق و مدیرانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تقدیر وتشکر کنم وآرزو میکنم در دوره جدید زندگی خود بیش از گذشته موفق وپیروز باشند.
در ادامه، سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران، در سخنانی به مباحث ظرفیت، تمدن سازمانی و شعور بالای بیمه ایران در برگزاری این جلسات پرداخت و گفت: آموختههای انسان، درسی، دلی و شهودی است. بنابراین، بر اساس آموخته ها، یک ادراک در دل ما ایجاد و تایید میشود و احساس میکنیم با تمام وجود در راه اهداف تعیین شده هستیم.
وی افزود: در سالهای اخیر یک تجدید حیات و تغییر نگرش در بیمه ایران به وجود آمد که در آن مقطع بیمه ایران به این تغییرات نیاز داشت و این نکتهای است که اعضای هیات مدیره در صحبتهای خود به آن پرداختند. این سخنان دلی و ساده بود، ولی در عین سادگی زیبایی خاصی داشت و من این سادگی را یک فضیلت میدانم.
یکتا اشرفی عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز در سخنانی گفت: حضور در هیات مدیره بیمه ایران با توجه به اینکه برای اولین بار یک خانم در این سمت منصوب شده بود برای من بسیار ارزشمند است و در این مدت همکاری بسیار خوبی در بین اعضای هیات مدیره وجود داشت.
با توجه به اینکه تغییرات در سطوح بالا، آسیبهای زیادی به بیمه ایران وارد میکند، امیدوارم با حضور بلند مدت اعضای جدید هیات مدیره، شاهد نتایج بسیار خوبی در شرکت باشیم. بیمه ایران باید بلوغ ۸۶ ساله خود را به بازار مالی منتقل کند. امیدوارم این دورهمیها اتفاقات خوبی را رقم بزند و موجب افزایش دوستیها شود.
در ادامه این نشست صمیمی، سید مجید بختیاری مدیرعامل سابق بیمه ایران با قدردانی از زحمات همه کارکنان و پیشکسوتان شرکت، برگزاری این جلسه را نشانگر بلوغ فرهنگ قدردانی در بیمه ایران دانست، انتصاب اعضای هیات مدیره جدید را به آنها و مجموعه بیمه ایران تبریک گفت و با آرزوی موفقیت برای ایشان، اضافه کرد: در مدت یک سال حضور خود در سمت مدیر عاملی بیمه ایران، با همراهی و همدلی اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان و نمایندگان شرکت تلاش کردیم تا اقداماتی را انجام دهیم.
از جمله آنها میتوان به تدوین برنامه راهبردی شرکت، تغییر ذهنیت در تمام لایهها و توجه به خلاقیت و نوآوری، برنامه ترمیم مالی و خروج از زیان شرکت، برگزاری به موقع مجمع و ارائه صورتهای مالی، پرداخت متمرکز کارمزد، پرداخت سود مشارکت در منافع برای بیمههای عمر، ایجاد کارگروه تحول مالی، آیین نامه حدود اختیارات، ایجاد سبد prx در بیمههای عمر و همچنین ترمیم بخش IT، ایجاد شورای سرمایهگذاری و شورای بیمه گری، مدیریت ریسک و توسعه و شکوفایی و توجه به منابع انسانی اشاره کرد.
البته تمام این اقدامات در شرایط کرونایی و تعطیلی بیشتر بنگاههای اقتصادی کشور و شرایط سخت کاری صورت گرفت؛ بنابراین از همه همکاران خود تشکر و قدردانی میکنم که ما را در رسیدن به این توفیقات یاری نمودند واگر تلاش و همراهی آنها نبود بسیاری از این برنامهها انجام نمیشد.
جلسه با سخنان کوتاه سید رسول تاجدار رئیس سابق هیات مدیره بیمه ایران ادامه یافت. وی با تشکر ویژه از مدیرعامل سابق و تلاشهای شبانه روزی اعضای هیات مدیره اظهار داشت: افتخار بنده بود که از نزدیک با این عزیزان کار کردم.
وی ضمن تجلیل از زحمات بختیاری گفت تغییرات زیادی در مدت حضور خود در بیمه ایران انجام داده ایم و امیدوارم تیم جدید مدیریت شرکت با پشتکار و همت بالایی که دارند بتوانند با جانشین پروری ادامه دهنده راه پیشکسوتان خود باشند.
ما باید قدردان اهمیت، ارزش و جایگاه شرکت باشیم و بدون توجه به حاشیهها وحرفهای مغرضانه به کار خود ادامه دهیم تا شرکت از مسیر خود خارج نشود. کار نیک مانند آب روان است که وقتی ریخت قطعا راه خود را پیدا خواهد کرد. هرکدام از ما روحیات و نگاه متفاوتی به کار داریم، اما با ایجاد همگرایی میتوانیم برای توسعه و پیشرفت شرکت اقدامات زیادی انجام دهیم.
محمد مهدی اعلایی عضو سابق هیات مدیره بیمه ایران و استاندار کنونی استان قزوین، برگزاری این جلسه در فضایی صمیمی و دوستانه را یکی از افتخارات بیمه ایران برشمرد و گفت: اینکه اعضای هیات مدیره از داخل مجموعه بیمه ایران انتخاب شده اند جای بسی خوشحالی دارد. تلاشهای زیادی برای پیشبرد اهداف وبرنامههای شرکت از سوی هیات مدیره سابق صورت گرفت و من از تلاشهای آنان بسیار ممنون و سپاسگزارم.
ما باید با انجام رفتارهای حرفهای به مسائل شرکت بپردازیم تا در این بنگاه بزرگ اقتصادی و مالی خدمات شایسته ارائه نماییم. در حال حاضر بیمه ایران دارای یک فضای خوب و معتبر و برخوردار از همکاران یکرنگ و صمیمی است و این در واقع همان اعتبار و اصالت این شرکت ۸۶ ساله است و باید قدردان آن باشیم.
عباسعلی فراشیانی معاون سابق حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگیها نیز در این جلسه با اشاره به سوابق کاری خود و تشکر از کلیه مدیران سابق خود در این شرکت گفت: بیمه ایران جایگاه بزرگی است که همه ما در آن توانستیم به بلوغ برسیم و من امیدوارم مدیران ارشد و همه همکاران در بخشهای مختلف شرکت در ادامه مسیر موفق باشند و آماده هر گونه مساعدت برای پیشبرد شرکت هستیم.