کد خبر: ۸۶۹۳
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه بالاترین معروف حفظ نظام اسلامی ایران است، از انقلاب اسلامی به عنوان تجلی عدالت خواهی و صلای آزادی یاد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه بالاترین معروف حفظ نظام اسلامی ایران است، از انقلاب اسلامی به عنوان تجلی عدالت خواهی و صلای آزادی یاد کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پلیس، حجت الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع)، بیان داشت: آغاز انقلاب اسلامی ایران، پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و آغاز خودباوری ملت و اتکاء به قدرت لایزال الهی و اعتماد به ملتی ولایت مدار بود که اینک بعد از گذشته چهار دهه به عنوان الگویی از استقلال، آزادی و توسعه بر محور معنویت توانسته است با اتکاء بر آموزه‌های دینی و رهبری فردی الهی و نیروی عظیم مردمی فراروی ملت‌های آزادیخواه در مسیر عزت و اقتدار پیشگام باشد.

وی با بیان اینکه بالاترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است افزود: اگر نظام حاکم بر یک جامعه حکومت عدل باشد حتی اگر آحاد جامعه هم فاسد شوند، چون نظام عادلانه است مردم به ارزش‌های اسلامی کشیده می‌شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: بالاترین معروف حفظ نظام اسلامی ایران است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به برخی از راهبرد‌های دشمنان اسلام در القاء ناامیدی در بین مردم اشاره داشت و خاطر نشان کرد: ایجاد انحراف در باور‌ها و ارزش‌های دینی همواره از سوی بدخواهان وجود داشته است و می‌توان همواره از شاخصه بصیرت دینی به عنوان مولفه‌ای کارآمد در برابر این پلیدی‌ها پند گرفت و در طی مسیر حق، بدان تجهیز شد.

حجت الاسلام والمسلمین " ادیانی" از انقلاب اسلامی به عنوان تجلی عدالت خواهی و صلای آزادی به رهبری فقیهی عادل و آزادیخواه یاد کرد و گفت: بزرگترین افتخار نیرو‌های مسلح سربازی تحت ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی در ادامه از امنیت به عنوان یکی از مهم‌ترین بستر‌های رشد و شکوفایی در یک جامعه یاد کرد و گفت: مجموعه انتظامی به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های تحقق امنیت پایدار در ایران اسلامی است که این امنیت، رهیافتی از تلاش گری و ایثارگری‌های کارکنان این نیروی خدوم و مردمی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور تصریح کرد: یکی از برنامه ریزی‌ها و سرمایه گذاری‌های بزرگ دشمنان اسلام و این مرز و بوم، ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش مردم این دیار پر افتخار است که همواره در تمامی دوران انقلاب با تجلی وحدت و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی، این توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در پایان خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از امنیت در ایران اسلامی مدیون کارکنان فراجاست و این جانب به عنوان یک روحانی همواره قدردان این ایثارگری‌ها خواهم بود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر