کد خبر: ۸۸۲۰
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
شناسنامه اراذل و اوباش تکمیل شده است و تمامی این افراد در کشور شناسایی شده‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور از تکمیل شدن شناسنامه اراذل و اوباش خبر داد و گفت: با اقداماتی که پلیس در برخورد با اراذل و اوباش داشته است شاهد کاهش جرایم خشن در کشور از ابتدای سال بوده ایم.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل مهر، سردار حسین اشتری گفت: اقدامات پلیس در خصوص شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش استمرار دارد و به هیچ عنوان متوقف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس از مردم مطالبه دارد اگر در محلی فردی عربده کشی و آرامش آن محل را بهم ریخت سریعاً اطلاع دهند، افزود: هر زمان و هر مکانی را که مردم به پلیس گزارش دهند و اعلام کنند که اراذل و اوباشی امنیت و آرامش آنجا را به هم زده است را فوراً ورود می‌کنیم و مأموران در صحنه حاضر می‌شوند.

اراذل و اوباش کشور دارای شناسنامه می‌شوند

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه پلیس هرچقدر بر اراذل و اوباش اشراف بیشتری داشته باشد در عمل بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد، گفت: شناسنامه اراذل و اوباش تکمیل شده است و تمامی این افراد در کشور شناسایی شده‌اند.

اشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برخورد پلیس با اراذل و اوباش تأثیری هم در کاهش جرایم داشته یا خیر، گفت: برخورد پلیس با اراذل و اوباش بی تأثیر نیست و ما تأثیر مستقیم آن را در کاهش جرایم خشن در کشور مشاهده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: جرایم خشن از ابتدای سال تا کنون کاهش داشته است و در زمینه این جرایم وضعیت خوبی داریم، اما همچنان معتقد هستیم که باید تلاش کنیم تا سر حد امکان جلوی هرگونه جرایمی در کشور گرفته شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر