کد خبر: ۱۰۸۶۶
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
در جمهوری داغستان فدراسیون روسیه، جمعیتی خشمگین به فرودگاه هجوم بردند تا به سرنشینان هواپیمای از مبدأ تل آویو حمله کنند.

در پی انتشار خبر فرود هواپیمایی که از اسرائیل عازم شده بود معترضان طرفدار فلسطینیان به فرودگاه داغستان حمله بردند. به گفته سازمان هواپیمایی روسیه، این فرودگاه در پی این حمله بسته شد و تمامی پرواز‌ها تغییر مسیر دادند.

به گزارش دویچه وله؛ در جمهوری داغستان فدراسیون روسیه، جمعیتی خشمگین به فرودگاه هجوم بردند تا به سرنشینان هواپیمای از مبدأ تل آویو حمله کنند. اسرائیل از کرملین خواست از جان یهودیان محافظت کند.

حمله به فرودگاه داغستان در پی فرود یک هواپیما از اسرائیل

ویدئو‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که جمعیتی از مردم در حال دویدن در فرودگاه با فریاد "الله اکبر" هستند و ظاهراً از موانع امنیتی عبور می‌کنند. برخی دیگر نیز پرچم‌های فلسطینیان را حمل می‌کردند.

ورود پرواز WZ ۴۷۲۸ Red Wings از فرودگاه بن گوریون برای ساعت ۱۹ به وقت مسکو برنامه‌ریزی شده بود، اما هواپیما با تاخیر مواجه شد و طبق گزارش رسانه‌ها، در ساعت ۱۹:۱۷ دقیقه بعد از ظهر به زمین نشست.

پس از فرود هواپیما مسافران ظاهراً در حال ترک هواپیما بودند که به آن‌ها دستور داده شد به داخل هواپیما برگردند. افراد زیادی در انتظار ورود بودند. ویدئو‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی ده‌ها مرد را نشان می‌دهد که بر روی باند فرودگاه می‌دوند.

بر اساس گزارش رسانه‌های مختلف روسیه، مقامات هواپیمایی فرودگاه را بسته‌اند و نیرو‌های امنیتی در آنجا مشغول انجام وظیفه هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر