کد خبر: ۱۰۹۱۷
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
پلیس راهور:
تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها ممنوع است، زیرا موتورسیکلت بر روی دوچرخ درحال حرکت است و با کوچکترین انحراف و ضربه واژگون شده و موجب حوادث غیرقابل جبران برای آنان خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها ممنوع است، زیرا موتورسیکلت بر روی دوچرخ درحال حرکت است و با کوچکترین انحراف و ضربه واژگون شده و از آنجا که دیواره‌های تونل‌ها از بتن ساخته شده به محض برخورد سر موتورسواران با آن موجب حوادث غیرقابل جبران برای موتورسواران خواهد شد.

به گزارش اکوپل نیوز، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیر‌های ناگهانی خودرو‌ها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.

تردد موتورسیکلت از تونل‌ها ممنوع است

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: بی نظمی‌ها و پیشی گرفتن برای زودتر رسیدن به خروجی‌ها در رمپ‌ها و همچنین تغییر مسیر‌های ناگهانی در حین حرکت باعث ترافیک وتصادف می‌شوند که از رانندگان تقاضا داریم در حین رانندگی ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بین خطوط حرکت کرده و جهت تغییر مسیر از چراغ راهنما استفاده نمایید.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست حتما قبل از روشن نمودن موتورسیکلت خود از کلاه کاسکت استاندارد استفاده نموده و جان خود را به خاطر سهل انگاری و استفاده نکردن از کلاه ایمنی در سطح معابر به خطر نیاندازند.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست بدلیل انباشت گاز‌های آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت بدلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری نمایند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت تردد‌های خود در سطح شهر استفاده نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر