کد خبر: ۲۶۸۳
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در (هشتم مهرماه) ۵ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۴۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۳۳۷ هزار و ۶۰۰ یورو بود.

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات آخرین روز هفته بازار متشکل ارز ایران خبرداد.

به گزارش اکوپل نیوز، بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی آخرین روز هفته بیانگر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب ۰.۶۹ درصد و ۱.۷ درصد رشد را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

آخرین وضعیت قیمت ارزها در بازار متشکل ارزی

به گفته مهدی گوهررستمی در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۷ هزار و ۵۲۲ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۷ هزار و ۸۳۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۷ هزار و ۶۳۸ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی پنج شنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۲ هزار و ۲۲۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۲ هزار و ۳۳۲ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۲ هزار و ۳۳۰ تومان را ثبت کرد.

حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در (هشتم مهرماه) ۵ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۴۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۳۳۷ هزار و ۶۰۰ یورو بود.

به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۷ هزار و ۵۲۲ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۸۳۲ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۲ هزار و ۴۰۸ تومان معامله شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر