کد خبر: ۴۱۰۲
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
برند ان‌آی‌تی‌سی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشتیرانی نفتی دنیا، باید احیا شده و هیچگونه خدشه‌ای بر این برند قابل تحمل نیست.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان این شرکت خبر داد و گفت: ارتقاء وضع نیروی انسانی شرکت، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری تیم مدیریتی جدید محسوب می‌شود.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، حسین شیوا به همراه مدیران ارشد این شرکت، در سومین هفته کاری خود بعد از انتصاب به‌عنوان مدیرعامل، با عزیمت به منطقه عملیاتی عسلویه و بازدید از کشتی‌های این منطقه، پای صحبت دریانوردان این شرکت نشست.

در این نشست که با حضور همه پرسنل کشتی برگزار شد، دریانوردان ناوگان، مشکلات و مسائل خود را به‌صورت بی‌واسطه و در فضایی صمیمانه با مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در میان گذاشتند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش: باید برند شرکت ملی نفتکش احیاء شود

پس از طرح مشکلات از سوی دریانوردان، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به مدیریت‌های مختلف این شرکت دستور داد تا راهکار‌های عملی برای حل این مشکلات را جهت طرح در کمیته ویژه‌ای که بدین منظور تشکیل خواهد شد، ارائه دهند.

شیوا با بیان اینکه ارتقای وضع نیروی انسانی شرکت، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری تیم مدیریتی جدید محسوب می‌شود، گفت: از همان ابتدای حضور در شرکت ملی نفتکش ایران، بنا را بر این گذاشتم که به صورت متناوب و در دوره‌های زمانی مختلف، با حضور در میان دریانوردان ناوگان به‌ صورت مستقیم و بی‌واسطه با آنان به گفتگو بنشینم. این روند و دیدار با دریانوردان ناوگان، به‌صورت منظم ادامه خواهد یافت.

وی، حفظ و ارتقای کرامت انسانی پرسنل را خط قرمز خود عنوان کرد و افزود: کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان ابعاد مختلفی دارد. از بهبود تعامل مدیریت با دریانوردان گرفته تا نحوه برخورد و رفتار پرسنل ستادی با آن‌ها و همچنین بهبود وضع رفاهی و تسهیلات مختلف، همگی در زمره اولویت‌های ارتقای کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان محسوب می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به ابعاد مختلف زندگی دریانوردان و خانواده‌های آنان را از دیگر عناصر لازم بهبود کرامت انسانی پرسنل عنوان کرد.

شیوا با بیان اینکه برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اهداف و اولویت‌های همه پرسنل شرکت باشد، ادامه داد: برند ان‌آی‌تی‌سی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشتیرانی نفتی دنیا، باید احیا شده و هیچگونه خدشه‌ای بر این برند قابل تحمل نیست.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به خودباوری را گام مهمی در این مسیر دانست و افزود: تیم مدیریتی جدید وظیفه دارد که انگیزه پرسنل و دریانوردان را برای احیای برندینگ شرکت ملی نفتکش ایران افزایش دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر