کد خبر: ۴۵۹۸
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
متأسفانه برخی مسئولان همچنان نسخه‌های غربی و لیبرالی را برای کشور تجویز می‌کنند و در ساختار دستگاه‌های اجرایی نفوذ چشم‌گیری هم دارند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: برخی مسئولان همچنان نسخه‌های غربی و لیبرالی را برای کشور تجویز می‌کنند و در ساختار دستگاه‌های اجرایی نفوذ چشم‌گیری دارند و دولت باید مانع تسری چنین دیدگاه‌هایی در دستگاه‌های اجرایی شود.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از خانه ملت، حسین میرزایی با بیان چهار اولویت اساسی برای دولت سیزدهم، گفت: تغییر پول ملی از پول اعتباری به پول طلا، حذف سود بانکی یا حذف ربا از بانک‌های کشور، توقف بنگاه داری بانک‌ها و تعیین تکلیف شرکت‌های دولتی، خصولتی و خصوصی که مدیریت آن برعهده دولت است. معتقدم دولت آقای رئیسی اگر به این چهار اولویت یا توصیه مهم عمل نکند، عملکرد دولت وی موفق‌تر از دولت‌های قبلی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: دولت آقای رئیسی مسیری به مراتب سخت‌تر از دولت‌های قبل، پیش روی خود دارد؛ زیرا دولت وی با انباشتی از مشکلات روبه‌روست و بسیاری از منابع مالی هم مصرف شده است.

برخی مسئولان همچنان نسخه‌های غربی و لیبرالی برای کشور تجویز می‌کنند

دولت سیزدهم با کار جهادی و اقتصاد مقاومتی می‌تواند دوران درخشانی را رقم بزند

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته اگر دولت سیزدهم با کار جهادی و انقلابی، همچنین با اندیشه و فکر غیرلیبرالی پای کار بایستد و اقتصاد مقاومتی را محور کار خود قرار دهد، می‌تواند دوران درخشانی را برای جمهوری اسلامی رقم بزند.

میرزایی درباره فراهم بودن شرایط لازم در تحقق اهداف دولت، تاکید کرد: دولت سیزدهم بیش از اینکه به دیدگاه عموم مردم نسبت به حل مشکلات کشور توجه کند، ضروری است دیدگاه مسئولان را مورد واکاوی و تجزیه و تحلیل قرار دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، افزود: متأسفانه برخی مسئولان همچنان نسخه‌های غربی و لیبرالی را برای کشور تجویز می‌کنند و در ساختار دستگاه‌های اجرایی نفوذ چشم‌گیری هم دارند؛ بنابراین آقای رئیسی باید ابتدا دیدگاه مسئولان را تغییر دهد و مانع تسری چنین دیدگاه در دستگاه‌های دولتی و اجرایی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر