کد خبر: ۴۶۳۳
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی تا پایان دی ۱۴۰۰ خواهد بود و دیگر تمدید نخواهد شد. در این یک ماه باقی مانده تمام جرائم رانندگی به اصل بر می‌گردد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بحث بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی تا پایان دی ۱۴۰۰ خواهد بود و دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از صدا و سیما، سردار سید کمال هادیانفر افزود: در این یک ماه باقی مانده تمام جرائم رانندگی به اصل بر می‌گردد و هموطنانمان می‌توانند از این فرصت برای پرداخت اصل جریمه استفاده کنند.

وی ادامه داد: رانندگان برای پرداخت جرائم رانندگی می‌توانند از درگاه‌های بانک‌های راهور ۱۱۰ و سامانه‌های مورد نظر نسبت به پرداخت جرائم خودرو اقدام کنند.

مهلت بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی تا پایان دی است

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص توقیف ۵۰۷ هزار موتورسیکلت و ۲۷۰ هزار خودرو در پارکینگ هم گفت: با درنظر گرفتن تسهیلات ویژه از جمله تقسیط جرائم و پرداخت اصل جریمه‌ها و همچنین عدم دریافت عوارض شهرداری‌ها برای ترخیص، در حال حاضر در پارکینگ‌ها ۳۰۰ هزار موتورسیکلت و ۱۴۰ هزار خودرو باقی مانده است که البته بسیاری از موتورسیکلت‌ها در سن فرسودگی و مستهلک است و مالکان این وسائل تمایلی برای ترخیص ندارند.

وی افزود: به هر صورت از مالکان وسایل نقلیه اعم از خودرو، موتورسیکلت می‌خواهیم که هرچه زودتر نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سردار هادیانفر ادامه داد: البته با توجه به مستهلک بودن و اسقاطی بودن تعداد بسیاری از وسایل نقلیه نیاز است قوه قضائیه در این زمینه ورود پیدا کند تا برای اسقاط آن اقدام شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر