کد خبر: ۴۷۱۵
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک، مجموعه‌ای از خدمات مالیاتی به عموم شهروندان و مودیان بطور متمرکز و به صورت الکترونیک ارایه می‌شود

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به قابلیت‌های متنوع پنجره واحد خدمات الکترونیک مالیاتی گفت: ارایه خدمات هرچه بیشتر مالیاتی به صورت الکترونیکی، گامی به سوی تحقق دولت الکترونیک و رضایت‏مندی شهروندان است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از رسانه مالیاتی ایران، هادی خانی اظهار داشت: از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک، مجموعه‌ای از خدمات مالیاتی به عموم شهروندان و مودیان بطور متمرکز و به صورت الکترونیک ارایه می‌شود که از جمله این خدمات می‌توان به پرونده الکترونیک مودی، فرایند کامل پرداخت مالیات بر نقل و انتقال املاک، فرایند کامل پرداخت مالیات بر اجاره املاک و مستغلات و همچنین ارایه گزارش وضعیت بدهکاری مالیاتی و ممنوع الخروجی اشاره کرد.

ارایه خدمات مالیاتی از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک

هادی خانی در خصوص پرونده الکترونیک مودی گفت: در قالب این سامانه، مودیان قادر خواهند بود در هر زمان و مکان، اظهارنامه‌های تمامی منابع مالیاتی، کلیه اطلاعات مرتبط با پرداخت‏های انجام شده، اطلاعات ثبت نام‌های انجام شده، خلاصه تمامی پرونده‌های مالیاتی مودی، تمامی قبوض مالیاتی صادره، اوراق تشخیص، قطعی و آرای هیات‏های مرتبط با پرونده، دعوت به هیات و ارایه انواع اظهارنامه‌های فصلی و سالانه در قالب پنجره واحد خدمات مودیان را مشاهده نمایند.

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: با الکترونیکی شدن خدمات مالیاتی، ارتباط مودیان با ادارات مالیاتی به کمترین میزان کاهش یافته و شهروندان در یک بستر سریع، قابل اطمینان و بدون پیچیدگی‌های مرسوم، از آخرین وضعیت پرونده مالیاتی خود و سایر خدمات الکترونیک مالیاتی بهره‌مند خواهند شد که این امر منجر به افزایش رضایت‏مندی مودیان، ارتقای سلامت نظام اداری وکاهش مصرف کاغذخواهد شد و توسعه این خدمات الکترونیک همچنان در دستور کار قرار دارد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر