کد خبر: ۵۴۰۴
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
بهره گیری از فناوری‌های روز و نظارت و پایش فرآیند‌های مالیاتی، بسیاری از آسیب‌های اقتصادی از جمله پولشویی و فرارمالیاتی و دیگر مشکلات اقتصادی جامعه را رصد و مدیریت می‌کند.

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور هوشمند سازی نظام مالیاتی را راهکاری موثر برای جلوگیری از فرار مالیاتی و پولشویی عنوان کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از رسانه مالیاتی ایران، هادی خانی در نشستی با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به لزوم تلاش روز افزون جهت تحقق اهداف پیش رو و اجرای برنامه‌های مهم نظام مالیاتی، همدلی و هم افزایی همراه با تکریم و اعتماد به یکدیگر را لازمه موفقیت سازمانی دانست و گفت: حفظ شان، کرامت و ارتقاء اعتبار سازمانی یک مجموعه مهم، همچون سازمان امور مالیاتی که یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصادی کشور محسوب می‌شود، ضروری است.

هوشمند سازی، راهکاری موثر برای جلوگیری از فرار مالیاتی و پولشویی

وی با اشاره به هوشمندسازی نظام مالیاتی در کشور و توفیقات بدست آمده در این عرصه و پیامد‌های آن اظهار داشت: بهره گیری از فناوری‌های روز و نظارت و پایش فرآیند‌های مالیاتی، بسیاری از آسیب‌های اقتصادی از جمله پولشویی و فرارمالیاتی و دیگر مشکلات اقتصادی جامعه را رصد و مدیریت می‌کند.

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشوردر خاتمه به بررسی آسیب‌ها و نقاط قوت وکاستی‌های مجموعه فناوری استان پرداخت و از تلاش‌های اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در تحقق اهداف سازمانی تقدیر کرد.

در ادامه مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار داشت: نقش فناوری اطلاعات در پیشبرد اهداف مالیاتی و ارائه خدمات دولت الکترونیک در ادارات مالیاتی حیاتی و انکارناپذیر است.

غفاری خاطرنشان کرد: خدمات آنلاین با فراهم کردن بستر خدمات غیرحضوری، تسهیل گر امور مودیان در تمامی مراحل کاری است و تلاش مجموعه فناوری اطلاعات امور مالیاتی استان قابل تقدیر است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر