کد خبر: ۵۶۹۰
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
رسالت سازمان امور مالیاتی کشور وصول منابع مالی مورد نیاز بودجه بر اساس قانون و با استفاده از فعال سازی بهینه ظرفیت‌های اقتصاد ملی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: رسالت سازمان امور مالیاتی کشور وصول منابع مالی مورد نیاز بودجه بر اساس قانون و با استفاده از فعال سازی بهینه ظرفیت‌های اقتصاد ملی است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سعید توتونچی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور در آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که رسالت سازمان امور مالیاتی وصول منابع مالی مورد نیاز بودجه با استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد ملی است، افزود: برای این کار باید یک سری اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری در درون سازمان برنامه ریزی و اجرا شود و بستر‌هایی نیز در سطح اقتصاد ملی فراهم شود که خوشبختانه از گذشته در درون سازمان امور مالیاتی بستر‌های سخت افزاری و نرم افزاری برای انجام ماموریت‌های تعیین شده با محوریت خدمات الکترونیک فراهم شده است.

تا

توتونچی در ادامه عنوان کرد: طبق پیش بینی که در لایحه بودجه ۱۴۰۱ انجام شده، حدود ۴۵۰ هزار میلیارد تومان وصول مالیات پیش بینی شده است. چنانچه مجلس، کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس همین عدد را مبنا قرار دهند، طبیعتا تکلیف سازمان امور مالیاتی در بخش وصول درآمد‌های مالیاتی، وظیفه‌ای حساس و حیاتی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: نکته مهمی که برای سال ۱۴۰۱ در سازمان امور مالیاتی کشور برنامه ریزی شده، این است که با اولویت شناسایی مودیان جدید و کشف فرار‌های مالیاتی و با کم‌ترین فشار به فعالان اقتصادی به ویژه در بخش تولید و مولد اقتصاد تحولاتی صورت گیرد.

توتونچی با بیان این که همکاران پرتلاش سازمان امور مالیاتی با تلاش و همت مضاعف برآنند تا در سال ۱۴۰۱ هر آنچه که در قانون بودجه برنامه ریزی شده را تحقق ببخشند، تصریح کرد: خوشبختانه در سازمان امور مالیاتی کشور برنامه ریزی شده که قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان اجرا شود که این کار با جدیت در حال پیگیری است و مراحل اتصال کامل پوز‌های فعالان اقتصادی به پرونده‌های مالیاتی در حال انجام است.

شایان ذکر است در این مراسم میلاد فرخان به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات محمدعلی غفاری مدیرکل سابق، با اهدای لوح سپاس رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تقدیر شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر