کد خبر: ۵۴۶۷
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
مالکان واحد‌های مسکونی و باغ ویلا‌های گران قیمت با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال می‌توانند برای مشاهده وضعیت شمول یا عدم شمول مالیات به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان مالیاتی مراجعه کنند.

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که مالیات واحد‌های مسکونی و باغ ویلا‌های گران قیمت را محاسبه و نتایج آن در سایت اینترنتی این سازمان منتشر شده است.

به گزارش اکوپل نیوز، در اطلاعیه این سازمان آمده است: سازمان امور مالیاتی کشور بر اساس اطلاعات در دسترس نسبت به محاسبه مالیات موضوع بند (خ) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ برای واحد‌های مسکونی و باغ ویلا‌های گران قیمت اقدام نموده و نتایج حاصل از آن در درگاه الکترونیکی سازمان منتشر نموده است.

اطلاعیه سازمان مالیاتی درخصوص مالیات بر واحد‌های مسکونی و باغ‌ویلا‌های گران قیمت

کلیه مالکان واحد‌های مزبور با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال می‌توانند برای مشاهده وضعیت شمول یا عدم شمول مالیات و اطلاع از میزان مالیات متعلقه و پرداخت آن، به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی MY.TAX.GOV.IR مراجعه نمایند.

مهلت پرداخت این مالیات تا پایان بهمن ماه سال جاری (۱۴۰۰/۱۱/۳۰) تعیین شده و در صورت عدم پرداخت مالیات در مهلت مقرر، نسبت به صدور برگ اجرایی اقدام خواهد شد.

چنانچه اشخاص مشمول نسبت به ارزش دارایی مشمول یا مالیات متعلق و یا اقدامات اجرایی اعتراض داشته باشند، اعتراض آن‌ها قابل طرح و رسیدگی در هیات موضوع ماده (۲۱۶) قانون خواهد بود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر