- آتش سوزی در انبار سازمان هواپیمایی کشوری مستقر در محوطه شرکت فرودگاهها
- چطور نه بگوییم و قدرت نه نگفتن داشته باشیم؟
- خواص آب نارنج چیست؟
- اجاره آدمکشهای ۲ میلیاردی برای قتل یک رئیس بانک در تهران
- انفجار در خرم آباد صحت ندارد
- باشگاه پرسپولیس: انتشار ویدیویی از فردی با لباس نظامی، نمایشی بیش نیست + فیلم
- گوشت قرمز طی یک سال ۳۸ درصد گران شد
- اپلیکیشن ۷۸۰ هک شد
- مهدی طارمی در پورتو ماندنی شد!
- قرعهکشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان، پاریسنژرمن، دورتموند و نیوکاسل در گروه مرگ
- آیا نوشیدن الکل باعث میشود دیگران در نگاه ما «جذابتر» به نظر برسند؟
- وزارت بهداشت آمریکا خواستار تسهیل قوانین فدرال مصرف ماریجوآنا شد
- سخنگوی قوه قضاییه: کیفرخواست در خصوص عملکرد مدیران سازمان بورس صادر شد
- کشف اختلاس ۲۹ هزار میلیارد ریالی در یکی از بانکهای دولتی تهران
- ابراهیم رئیسی: آمدهایم که مشکل مردم را به گردن گرفته و حل کنیم/میز مذاکره را ترک نکردیم
- چه کسانی در بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه خودرو میتوانند ثبتنام کنند؟
رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی «مجتبی کشاورز» را به عنوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب کرد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از جمعیت هلال احمر، متن این حکم به شرح زیر است:
«جناب آقای مجتبی کشاورز
نظـر بـه تعهـد، تواناییهـا و سـوابق ارزشمند جنابعالی، بـه مـوجب ایـن حـکم بـه عنوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب میشوید.
روابط عمومی به عنوان چشم و چراغ سازمان وظیفه اطلاع رسانی تبلیغات، انتقال نظریات، پیشنهادات و انتقادات مردم و مسئولین را برعهده دارد؛ بنابراین انتظار دارم با طراحی و برنامهریزی جهت تدوین و اجرای «نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان» و «نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات»، اهـداف و مأموریتهای مشروحه ذیل را به نحو مطلوبی محقق نمایید:
۱- برقراری ارتباط با گروههای مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای افزایش جلب اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی هلال احمر
۲- اطلاع رسانی و روشنگری به منظور ایجاد و تقویت ارتباط و هماهنگی بین جمعیت هلال احمر و رسـانه ملی و گروههای اجتماعی مؤثر بر کارآمدی و اثربخشی جمعیت
۳- ایجاد همدلی، تقویت و تفاهمات، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسـته بـرای اعتمادسازی و افزایش سرمایه انسانی جمعیت هلال احمر
۴- ارائه چهرهای مثبت و موجه از جمعیت هلال احمر با پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی جامعه
۵- اتخاذ شیوههای مناسب برای ارتقاء کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی
۶- توسعه روابط عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و تسریع در امر اطلاعرسانی و ارتقاء جایگاه پاسخگویی جمعیت هلال احمر
۷- ساماندهی نمایندگیهای روابط عمومی در حوزهها با اهتمام به امـر چابک سـازی و ایجاد هماهنگی در عملکرد اطلاع رسانی و تبلیغات
۸- گسترش و تبیین رویکرد تحلیل گرا در روابط عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی جامعه
۹- اهتمام بزرگداشت مناسبتهای دینی و ملی در جمعیت هلال احمر به منظور پاسداشت شأن ارزشی و انقلابی سازمان
۱۰- همکاری و تعامل مناسب و مطلوب با رسانههای مکتوب و سایتهای خبری
امید است با استعانت از خداوند متعال در جهت رسیدن به اهداف ماندگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گامهای اساسی برداشته و با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری ظرفیتهای موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.
پیرحسین کولیوند
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران»