- محمد بن سلمان: جامعه جهانی مانع حمله اسرائیل به خاک ایران شود
- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
«مجتبی کشاورز» سرپرست روابط عمومی هلال احمر شد
رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی «مجتبی کشاورز» را به عنوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب کرد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از جمعیت هلال احمر، متن این حکم به شرح زیر است:
«جناب آقای مجتبی کشاورز
نظـر بـه تعهـد، تواناییهـا و سـوابق ارزشمند جنابعالی، بـه مـوجب ایـن حـکم بـه عنوان «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» منصوب میشوید.
روابط عمومی به عنوان چشم و چراغ سازمان وظیفه اطلاع رسانی تبلیغات، انتقال نظریات، پیشنهادات و انتقادات مردم و مسئولین را برعهده دارد؛ بنابراین انتظار دارم با طراحی و برنامهریزی جهت تدوین و اجرای «نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان» و «نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات»، اهـداف و مأموریتهای مشروحه ذیل را به نحو مطلوبی محقق نمایید:
۱- برقراری ارتباط با گروههای مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای افزایش جلب اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی هلال احمر
۲- اطلاع رسانی و روشنگری به منظور ایجاد و تقویت ارتباط و هماهنگی بین جمعیت هلال احمر و رسـانه ملی و گروههای اجتماعی مؤثر بر کارآمدی و اثربخشی جمعیت
۳- ایجاد همدلی، تقویت و تفاهمات، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسـته بـرای اعتمادسازی و افزایش سرمایه انسانی جمعیت هلال احمر
۴- ارائه چهرهای مثبت و موجه از جمعیت هلال احمر با پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی جامعه
۵- اتخاذ شیوههای مناسب برای ارتقاء کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی
۶- توسعه روابط عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و تسریع در امر اطلاعرسانی و ارتقاء جایگاه پاسخگویی جمعیت هلال احمر
۷- ساماندهی نمایندگیهای روابط عمومی در حوزهها با اهتمام به امـر چابک سـازی و ایجاد هماهنگی در عملکرد اطلاع رسانی و تبلیغات
۸- گسترش و تبیین رویکرد تحلیل گرا در روابط عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی جامعه
۹- اهتمام بزرگداشت مناسبتهای دینی و ملی در جمعیت هلال احمر به منظور پاسداشت شأن ارزشی و انقلابی سازمان
۱۰- همکاری و تعامل مناسب و مطلوب با رسانههای مکتوب و سایتهای خبری
امید است با استعانت از خداوند متعال در جهت رسیدن به اهداف ماندگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گامهای اساسی برداشته و با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری ظرفیتهای موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.
پیرحسین کولیوند
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران»