- زنجبیل چگونه به کاهش قند خون کمک میکند
- فواید گردوی آمریکایی برای قلب
- فواید اسفناج برای سلامتی
- چطور مغز خود را با ۸ خوراکی تقویت کنیم
- چای ماچا بخورید تا قلبی سالم داشته باشید
- خوردن تمشک آبی (بلوبری) چه تاثیری بر بدن دارد؟
- خمیازه کشیدن خطرناک تر از آن چیزی است که می دانید
- چرا خمیازه واگیردار است؟
- آیا کوسه ها در برابر انسان خوی تهاجمی دارند یا فقط از خود دفاع میکنند؟
- ترامپ: بدون بمباران با ایران به توافق میرسیم
- اعلام جرم دادستانی تهران علیه چند رسانه در رابطه با انتشار اخبار حادثه بندر شهید رجایی
- وزارت دفاع: محموله نظامی در حادثه آتش سوزی بندر شهید رجایی وجود نداشت
- انفجار در بندرعباس + عکس و فیلم
- دونالد ترامپ: پاپ فرانسیس آدم خوب و سخت کوشی بود
- اولین عکس از پیکر پاپ فرانسیس در تابوت
- ترامپ: آمریکا مذاکرات بسیار خوبی با ایران داشته است
روابط عمومی بیمه ایران عنوان "روابط عمومی برتر" را از آن خود کرد
روابط عمومی بیمه ایران در "هفدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی" و "هجدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران"، عنوانهای روابط عمومی برتر در دو بخش"ارتباطات رسانهای" و "روابط عمومی بحران " را از آن خود کرد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در بخش معرفی برترینها، روابط عمومی بیمه ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای علمی و تخصصی صورت گرفته به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای (علمی – صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها موفق به دریافت دو لوح سپاس در بخش های "ارتباطات رسانهای" و" روابط عمومی بحران " شد.
بر اساس این گزارش، هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع "روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها " و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین " نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا" و " ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی" در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
گفتنی است: هجدهمین "جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران" به عنوان یکی از بخشهای مهم این رویداد، روابط عمومیهای برتر در فعالیتهای ارتباطات الکترونیکی و مجازی، مدیریت راهبردی، اطلاع رسانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی کسب و کار، برنامه ریزی ارتباطی، مطالعات ارتباطی و افکار عمومی و مدیریت بحران را معرفی کرد.
همچنین در قالب این جشنواره، مدیران ارشد ارتباط گستر، و روابط عمومیهای برتر در موضوعات مذکور و در دو سطح استانی و ملی معرفی گردیده و شش نشان ویژه به شش روابط عمومی برتر کشور اهدا گردید.