کد خبر: ۵۵۹۷
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
طی سالیان گذشته مشکلاتی برای سازمان‌ها ایجاد شده است که منشا و علت آن از عدم مهارت، ضعف در صلاحیت حرفه‌ای و جهل به قانون کارکنان نشات گرفته است این امر با تشویق به سمت آموزش و کسب مهارت برطرف می‌شود.

مراسم «اعطای گواهینامه‌های صلاحیت حرفه‌ای طرح استعداد یابی زنان صنعت نفت» با حضور معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مشاور وزیر نفت در امور بانوان برگزار شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با مهم برشمردن برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقاء مهارت و توانمندی کارکنان گفت: زمینه شکل‌گیری سازمان‌های چاپک در پی برگزاری این دوره‌های آموزشی حادث می‌شود؛ در این مجموعه توانمندسازی سازمان در همه ابعاد از جمله برنامه‌هایی است که در اولویت اجرا قرار گرفته است.

علی زیار در ادامه افزود: موضوع برخورداری از صلاحیت‌های حرفه‌ای از جمله مواردی است که در پی آموزش‌های مکرر ایجاد می‌شود. طی سالیان گذشته مشکلاتی برای سازمان‌ها ایجاد شده است که منشا و علت آن از عدم مهارت، ضعف در صلاحیت حرفه‌ای و جهل به قانون کارکنان نشات گرفته است این امر با تشویق به سمت آموزش و کسب مهارت برطرف می‌شود.

اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای به بانوان صنعت نفت

وی با مهم برشمردن دوره صلاحیت حرفه‌ای تاکید کرد: درخصوص پروژه‌ها، فرآیند‌ها و کار‌های عملیاتی در سطح وزارت نفت برخورداری از این صلاحیت‌های حرفه‌ای مهم تلقی می‌شود؛ دوره‌هایی که تعریف می‌شود و سرمایه‌گذاری سازمان در راستای برگزاری آن بسیار ارزشمند است، چرا که منجر به ارتقاء کیفی کار‌ها و توانمندی نیرو‌های انسانی می‌شود.

زیار در پایان با بیان اینکه امروز فرآیند تولید و و اجرای عملیات گسترده در سطح کل وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش مرهون تلاش‌های بانوان کشورمان است، افزود: جای خوشحالی دارد که همکاران عزیز و بانوان سخت کوش صنعت در این جلسه مفتخر به دریافت گواهینامه‌های صلاحیت حرفه‌ای شدند که بسیار ارزشمند است.

گفتنی است، در این مراسم به ۳۹ تن از بانوان فعال در صنعت نفت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعطاء شد.

اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای به بانوان صنعت نفت

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر