- محمد بن سلمان: جامعه جهانی مانع حمله اسرائیل به خاک ایران شود
- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
آغاز به کار رسمی «تالار گفتگو» بیمه ایران در فضای مجازی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پیامی به همکاران شرکت، آغاز به کار رسمی «تالار گفتگو»ی بیمه ایران در فضای مجازی و به صورت ارتباط الکترونیکی را اعلام کرد و از همکاران ستادی، شعب و مراکز اجرایی استانها برای مشارکت فعال و پویا در اداره امور شرکت دعوت به عمل آورد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، متن پیام «حسن شریفی» به شرح زیر است:
همکاران ارجمند
سلام علیکم؛
تحت عنایات خداوند منان و با تلاش گروهی از همکاران، پس از چند ماه فعالیت فشرده و تخصصی، تالار گفتگوی بیمه ایران از امروز در پرتال داخلی شرکت به طور رسمی آغاز به کار میکند.
بر اساس مبانی حقوق شهروندی در نظام اداری، کارکنان حق دارند تا سیاست ها، تصمیمات، فرایندها، خدمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد کرده و نظر خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند.
لذا، با هدف همفکری و مشارکت فعال و تاثیر گذار همکاران در فرایند تصمیم سازیها و مشارکت پویای ایشان در اصلاح اداره امور شرکت، «تالار گفتگو» علاوه بر فعالیت فیزیکی در فضای مجازی نیز به صورت گسترده، با رویکرد توسعه و ترویج فرهنگ گفتگو راه اندازی شد.
به این ترتیب، یکی از مهمترین برنامههای مدیریتی شرکت مبنی بر فراهم آوری بستر مناسب به منظور حضور فعال و مشارکت موثر سرمایههای انسانی از طریق تقویت و استمرار روحیه مشارکت جویی همکاران صف، ستاد و شعب و نیز ایجاد فضای اظهار نظر و ابراز وجود برای کارکنان، به صورت هدفمند، مستمر، ایمن و ارزشمند مهیا گردیده است.
در تالار گفتگو، به اشتراک گذاری دانش، آموزهها و تجربیات کارکنان به منظور گره گشاییهای اداری و سازمانی صورت میپذیرد و زمینهی ارتباط مؤثر با سطوح گوناگون شرکت و به ویژه مدیریت کلان و میانی مهیا خواهد شد.
همچنین، این تالار، علاوه بر ایجاد فضای اشتراک گذاری نظرات کاربران و برگزاری مباحث آزاد و تخصصی آنلاین؛ محلی مناسب است برای ترویج پاسخگویی مدیران و مسؤلان ذیربط شرکت به سوالات و ابهامات همکاران تا در سایه تعامل و همفکری مؤثر به صورت متعهدانه، بدون واسطه و فارغ از محدودیتهای رایج درمعرض داوری عمومی قرار گرفته و در جهت اصلاح امور و تحقق اهداف و افقهای تدوین شده برای شرکت عزیزمان گام برداریم.
در پایان ضمن قدردانی و تشکر از تلاشهای مدیر محترم امور مشاورین شرکت و تمام همکارانی که در راه اندازی این تالار اهتمام ورزیدند، ازهمکاران محترم خود در سراسر کشور دعوت میکنم با شرکت مؤثر و مشارکت فعال و تبادل نظر با رعایت موازین مندرج در شیوه نامه تالار گفتگو نقش آفرینی و زمینههای لازم برای بهبود در حوزههای گوناگون شرکت را برای متولیان امور فراهم آورند. ان شاءالله.
حسن شریفی
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره