کد خبر: ۸۶۶۷
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۲ دقیقه و ۷ ثانیه،۴.۷ بامداد امروز (شنبه) بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: در پی ۶ زلزله در حوالی بندر خمیر این استان نشست فوق العاده بحران در استانداری آغاز شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، مهرداد حسن زاده افزود: کانون این ۶ زلزله در حد فاصل بندر خمیر و قشم در دریا رخ داده و هنوز خسارتی گزارش نشده، ولی فرماندار و نیرو‌های امدادی بندر خمیر به محل وقوع زلزله عزیمت کرده تا گزارش از وضعیت حوادث احتمالی ارایه دهند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به همجواری بندرعباس به محل وقوع زلزله تیم‌های ارزیاب در سطح شهر بندرعباس هم فعال شده که در ساعت‌های آینده نتایج آن به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

زلزله ۶.۱ ریشتری بندر خمیر در هزمرگان را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۲ دقیقه و ۷ ثانیه،۴.۷ بامداد امروز (شنبه) بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند که به تبع آن زلزلزله های۴.۷ ساعت ۲.۹دقیقه، ۴.۶ ساعت ۲.۱۷دقیقه،۳.۶ ساعت ۲.۲۳، ۳.۹ساعت ۲.۳۰دقیقه،۴.۲ ساعت۲. ۳۷ دقیقه امروز شنبه بندرخمیر را لرزاند.

برخی گروه‌ها از خسارت‌ها در روستا‌های دواب، دژگان و کنخ بندر لنگه خبر می‌دهنداین زلزله‌ها با وجود اینکه مرکز آن‌ها در دریا بوده، ولی شهر‌های اطراف به ویژه شهر بندرعباس هم احساس شد و مرکز را به وحشت انداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر