کد خبر: ۳۷۶۷
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
معارفه فرماندار پیشوا به این دلیل روز جمعه برگزار شد تا این مهم یادآوری شود که در دولت جمهوری اسلامی تعطیلی وجود ندارد و همه مسوولان باید برای رفع مشکلات مردم کار کنند.

استاندار تهران گفت: در دولت مردمی جمهوری اسلامی، جمعه و تعطیلی معنایی ندارد و تمام مسوولان برای رفع مشکلات مردم باید بیست و چهار ساعته کار کنند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، محسن منصوری روز جمعه در آئین‌تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان پیشوا که در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) برگزار شد اظهار داشت: معارفه فرماندار پیشوا به این دلیل روز جمعه برگزار شد تا این مهم یادآوری شود که در دولت جمهوری اسلامی تعطیلی وجود ندارد و همه مسوولان باید برای رفع مشکلات مردم کار کنند.

وی افزود: برگزاری این مراسم در نماز جمعه به عنوان بهترین تجمع عبادی سیاسی به این دلیل صورت گرفت تا مسوول بداند باید همواره در بین مردم باشد و از نزدیک با کار جهادی مشکلات آنان را برطرف کند.

استاندار تهران: در دولت جمهوری اسلامی تعطیلی معنایی ندارد

منصوری اظهار داشت: تغییر فرمانداران استان تهران از پیشوا به عنوان خاستگاه انقلاب و قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ و از کنار مضجع نورانی امامزاده جعفر انجام شد تا کار انقلابی برای رفع مسائل جامعه با توسل به ائمه اطهار صورت گیرد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از جوانان در اداره امور کشور گفت: توان و ظرفیت جوانان را نباید فقط به دوران هشت سال دفاع مقدس و مبارزات انقلابی خلاصه کرد بلکه امروز جوانان انقلابی ماموریت مهم تحقق گام دوم انقلاب را بر عهده دارند.

وی گفت: در دولت قبل به درستی از ظرفیت‌های جوانان استفاده نشد و امروز زمان آن رسیده تا با اعتماد به آنان، گام‌های اساسی در پیشرفت و توسعه همه جانبه جامعه برداشت و با کارسازی، آینده روشنی برای کشور رقم زد.

منصوری تصریح کرد: امروز همه باید در مسیر تقویت سرمایه‌های اجتماعی که همان همراهی مردم است گام بردارند و این مهم در سایه برخورداری از مدیریت میدانی و جهادی، حضور در صحنه مدیران و استفاده از ظرفیت‌های مردمی محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: امروز مردم در تمامی حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اثرگذاری خود را نشان داده اند و قطعا اگر از ظرفیت آنان به درستی استفاده شود، مردم امورات جامعه را اداره می‌کنند.

وی استفاده از نیرو‌های بومی را اولویت استانداری در انتخاب فرمانداران اعلام کرد و افزود: هر جا از ظرفیت مردم به درستی انجام شد، مشکلات برطرف می‌شود و از فرمانداران انتظار می‌رود ضمن مردم داری، حسن خلق و همراهی با مردم، در صدد رفع مشکلات موجود برآیند.

استاندار تهران گفت: فرمانداران باید آستانه تحمل خود را در مواجهه با مردم بالا ببرند، مردم حق دارند که اعتراض خود را نسبت به مسوولان بیان کنند و درخواست‌های خود را بیان نمایند.

وی تصریح کرد: استان تهران از محرومیت‌هایی رنج می‌برد که جنس آن با سایر مناطق کشور متفاوت است و قطعا این مشکلات و محرومیت هادر سایه همدلی مسوولان، مشورت گرفتن با مردم و توکل به خدا رفع می‌شود.

در این مراسم ابراهیم تاجیک نوری به عنوان فرماندار جدید پیشوا معرفی شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر