- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
تمامی شرکتهای هواپیمایی داخلی و بین المللی موظف هستند تاخیرات بیش از نیم ساعت، تغییرات یا ابطال پروازهای خود به هر دلیل را به سرعت به اطلاع مسافران خود برسانند.
به گزارش اکوپل نیوز، در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری آمده است: تمامی شرکتهای هواپیمایی داخلی و بین المللی موظف هستند تاخیرات بیش از نیم ساعت، تغییرات یا ابطال پروازهای خود به هر دلیل را به سرعت و پیش از حضور مسافران در فرودگاه به طرق مختلف از جمله ارسال پیامک، پست الکترونیک، تماس مستقیم و ... به اطلاع مسافران خود برسانند تا از ایجاد تبعات منفی به دلیل حضور و معطلی مسافران در فرودگاهها جلوگیری بعمل آید.
همچنین شرکتهای هواپیمایی موظف هستند ضمن اطلاع موضوع به کشیک سازمان هواپیمایی کشوری در هر زمان از ساعات شبانه روز، فرودگاه مبدا و مقصد را نیز در جریان کامل هر گونه تغییر برنامه پروازی قرار دهند تا ضمن برنامه ریزی و آمادگی فرودگاه، اطلاع رسانی از طریق نمایشگرهای ترمینالها برای مسافران حاضر در فرودگاه انجام شود.
بیشتر بخوانید: سایتهای مجاز و غیرمجاز فروش بلیت هواپیما معرفی شدند