- محمد بن سلمان: جامعه جهانی مانع حمله اسرائیل به خاک ایران شود
- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
بیمه ایران تندیس رضایتمندی مشتریان را دریافت کرد
شرکت سهامی بیمه ایران تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایشهای صدا و سیما با حضور مدیران دولتی، اساتید دانشگاهها و مدیران شرکتهای پیشرو در این حوزه برگزار و تندیس رضایتمندی مشتری به بیمه ایران اهدا گردید.
حسن نظری معاون برنامه ریزی و نوآوری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بزرگترین سرمایه بیمه ایران، اعتماد مردم به این شرکت است وکارکنان و مدیران بیمه ایران، با ارائه خدمات نوین وطرحهای بیمهای از جمله خدمات پرداخت خسارت الکترنیک، صدور آنلاین بیمه نامه، خسارت سیار و خدمات بی شمار دیگر، به این اعتماد بی نظیر پاسخ گفته و در راستای خدمات پس از فروش گامهای موثری برای جلب رضایت بیمه گذاران ومشتریان برمی دارد.
نظری هدف بیمه ایران را ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت حداکثری مشتریان بر شمرد و تاکید کرد: بیمه ایران با گستردهترین شبکه فروش و خدمات و با استفاده از پیشرفتهترین زیرساختهای فناوری اطلاعات، بعنوان بزرگترین شرکت بیمه کشور و منطقه با برخورداری ازبالاترین توانگری مالی، بدنبال سیاست هرایرانی دست کم یک بیمه نامه بیمه ایران است و در تلاش است تا به شکلهای گوناگون در زمان وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن تعهدات خود را انجام دهد.
نظری تصریح کرد: در بیمه ایران زنجیره ارزش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به تمامی شعب و واحدهای صدور نیز اعلام گردیده تا خدمات خود را متناسب با نیازهای مشتریان برنامه ریزی نمایند.
امیدواریم با بهبود فرآیندها و دریافت نظرات بیمه گذاران ومشتریان خود، خدمات بهینهای که در خور و شایستگی مردم عزیز کشورمان است ارائه نماییم و انتظارات و رضایت آنان را بیش از قبل به دست آوریم.