کد خبر: ۹۰۲۲
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
دولت در سفر‌های استانی رکورد شکنی کرد. در طول تقریبا یکسال کل کشور یک دور در سطح رئیس جمهوری سفر و بازدید میدانی صورت گرفت.

سخنگوی دولت، روابط عمومی استانداری‌ها را محور هماهنگی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی در استان خواند و گفت: روابط عمومی‌ها باید با اهتمام مضاعف، از ظرفیت خوب رسانه‌های محلی برای شناساندن دستاورد‌های موفق دولت در یکسال اخیر به مردم استفاده کنند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از وزارت کشور، علی بهادری جهرمی روز شنبه در حاشیه همایش مدیران کل روابط عمومی استانداری‌های سراسر کشور اظهار کرد: امروز به میزبانی مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور و با حضور مدیران کل روابط عمومی استانداری‌ها نشستی بمنظور هم افزایی بیشتر در حوزه اطلاع رسانی و تعامل دولت با رسانه‌ها داشتیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: این دومین جلسه برای هماهنگی، آموزش و هم افزایی است و تلاش داریم این مسیر با سرعت در بقیه وزارتخانه‌ها هم طی شود.

بهادری جهرمی: دولت در سفر‌های استانی رکورد شکنی کرد

بهادری جهرمی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها باید از ظرفیت مناسب و خوب رسانه‌های محلی در روشنگری بیشتر دستاورد‌های دولت در یکسال اخیر استفاده لازم را داشته باشند.

وی به بیان دستاورد‌ها و اقدامات شگرف دولت در حوزه سیاست خارجی و تقویت تعامل با همسایگان، تجارت خارجی و مدیریت موفق بیماری کرونا با همراهی مردم اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد با اقدامات جهادی روابط عمومی استان ها، مردم عزیز کشور شیرینی این دستاورد‌ها را بچشند.

بهادری جهرمی همچنین به موفقیت‌های اقتصادی دولت و افزایش رشد اقتصادی به ۴ الی ۵ درصد اشاره کرد و گفت: باید رقابت و مسابقه‌ای برای انتشار و دیده شدن خبر‌های خوب با هم طراحی کنیم و آورده‌ها و دستاورد‌های مناسبی، چون حوزه ساخت نفت کش و سایر اقدامات راهبردی دولت روشنگری شود.

وی خاطر نشان کرد: البته در کنار بیان دستاورد‌ها و اقتدار خود، همزمان رفع مشکلات را پیگیری کنیم.

سفر‌های استانی رئیس جمهوری از دیگر محور‌های مورد اشاره سخنگوی دولت در گفتگو با خبرنگاران بود و در این خصوص گفت: دولت در سفر‌های استانی رکورد شکنی کرد. در طول تقریبا یکسال کل کشور یک دور در سطح رئیس جمهوری سفر و بازدید میدانی صورت گرفت.

بهادری جهرمی با اشاره به دستاورد‌های خوب سفر‌های استانی رییس جمهوری گفت: روابط عمومی استانداری‌ها که در استان‌ها سفیران رسانه‌ای دولت و محور تجمیع فعالیت‌ها هستند، مسایل و نیاز‌های محلی را به دولت و همچنین دستاورد‌های ملی را به استان‌ها منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه نتایج سفر‌های استانی، دستاورد‌ها و اقدامات صورت گرفته باید بیان و اطلاع رسانی عمومی شود؛ گفت: نهضت تبیین و روشنگری دستاورد‌های سفر‌های استانی و پیگیری سایر مصوبات به صورت جدی دنبال می‌شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر