کد خبر: ۵۱۹۵
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
علی مؤیدی خرم‌آبادی:
همان‌طور که ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درخصوص رمزارز‌ها دغدغه دولت و ملت را توأمان داشت در رابطه با ساماندهی ارز هم در حوزه مربوط به خود باید پیشگام باشد.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: همان‌طور که این ستاد درخصوص رمزارز‌ها دغدغه دولت و ملت را توأمان داشت در رابطه با ساماندهی ارز هم در حوزه مربوط به خود باید پیشگام باشد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از اقتصاد پنهان، علی مؤیدی خرم‌ آبادی صبح امروز (یک‌شنبه) در جلسه شورای اداری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تکریم مادران شهدا و توجه ویژه به خانواده‌های ایشان را مورد تأکید قرار داد.

درخصوص ساماندهی ارز ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید پیشگام باشد

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ساماندهی بازار ارز را مورد توجه قرار داد و گفت: همان‌طور که این ستاد در خصوص رمزارز‌ها دغدغه دولت و ملت را توأمان داشت در رابطه با ساماندهی ارز هم در حوزه مربوط به خود باید پیشگام باشد.

مؤیدی خرم‌ آبادی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر عامه مردم با عدم مصرف کالا‌های قاچاق و خرید کالا‌های باکیفیت تولید داخل، به‌ صورت خودانگیخته در پیشگیری و مقابله با قاچاق مشارکت دارند اظهار داشت: تقویت و فعال نمودن ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی و اجتماعی در مبارزه با این پدیده شوم بیش از پیش ضرورت دارد.

وی در پایان نقش مردم در پیشگیری و مقابله با معضل قاچاق را غیر قابل انکار توصیف کرد و گفت: البته با آگاهی‌بخشی هوشمندانه و مؤثر می‌تواند از مشارکت مردم در این خصوص بهره‌مند شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر