کد خبر: ۵۴۳۵
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
مهلت ارسال آثار به فراخوان شباب تا ۲۳ اسفندماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام در نظر گرفته شده است.

شورای سیاستگذاری شباب با حضور فرمانده مرکز بسیج نهاد ریاست جمهوری در پایگاه مقاومت بسیج غدیر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از اقتصاد پنهان، منصفی، فرمانده مرکز بسیج نهاد ریاست جمهوری امروز (دوشنبه) در جلسه شورای سیاستگذاری فراخوان «شباب» پایگاه مقاومت بسیج غدیر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشاره به ضرورت تقویت فعالیت‌های بسیج ادارات و کارکنان در ۲ حوزه عمومی و تخصصی، بر اولویت بخشی به وظایف اداری و همکاری فعال بسیجیان برای دستیابی به اهداف تخصصی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید نمود.

دهقانی‌نیا، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج غدیر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون فراخوان شباب و قالب‌های آثار ارسالی، همکاری مرکز بسیج نهاد ریاست جمهوری در راستای پیشبرد هرچه بهتر این فراخوان را خواستار شد.

شورای سیاست‌گذاری «شباب» برگزار شد

مسئول برنامه‌ریزی پایگاه مقاومت بسیج غدیر ستاد نیز با ذکر وجه تسمیه نام‌گذاری «شباب»، «شناسایی و به کارگیری ایده‌های بسیجی» به مفهوم شباب به معنی «جوان» و «آغاز هر چیز» اشاره نمود.

وی محور اصلی این فراخوان یعنی «نقش بسیج در مبارزه با قاچاق کالا و ارز» را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت گفتمان‌سازی از حیث تقویت نقش‌آفرینی بسیج در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در لایه‌های مختلف اقشار بسیج، نوجوانان و خانواده‌ها تأکید نمود.

مسئول عرصه علمی پژوهشی پایگاه بسیج نیز ضمن اعلام حمایت ۲ انجمن علمی تجارت الکترونیک و انجمن توسعه محیط زیست، با تبیین محور‌های فراخوان شباب، بر ضرورت پیشبرد فراخوان با استفاده از ظرفیت مراکز معتبر علمی، دانشگاهی، پایگاه‌های بسیج و ... اشاره نمود.

گفتنی است مهلت ارسال آثار به فراخوان مذکور تا ۲۳ اسفندماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام در نظر گرفته شده است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر