- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
شرکت سهامی بیمه ایران تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایشهای صدا و سیما با حضور مدیران دولتی، اساتید دانشگاهها و مدیران شرکتهای پیشرو در این حوزه برگزار و تندیس رضایتمندی مشتری به بیمه ایران اهدا گردید.
حسن نظری معاون برنامه ریزی و نوآوری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بزرگترین سرمایه بیمه ایران، اعتماد مردم به این شرکت است وکارکنان و مدیران بیمه ایران، با ارائه خدمات نوین وطرحهای بیمهای از جمله خدمات پرداخت خسارت الکترنیک، صدور آنلاین بیمه نامه، خسارت سیار و خدمات بی شمار دیگر، به این اعتماد بی نظیر پاسخ گفته و در راستای خدمات پس از فروش گامهای موثری برای جلب رضایت بیمه گذاران ومشتریان برمی دارد.
نظری هدف بیمه ایران را ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت حداکثری مشتریان بر شمرد و تاکید کرد: بیمه ایران با گستردهترین شبکه فروش و خدمات و با استفاده از پیشرفتهترین زیرساختهای فناوری اطلاعات، بعنوان بزرگترین شرکت بیمه کشور و منطقه با برخورداری ازبالاترین توانگری مالی، بدنبال سیاست هرایرانی دست کم یک بیمه نامه بیمه ایران است و در تلاش است تا به شکلهای گوناگون در زمان وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن تعهدات خود را انجام دهد.
نظری تصریح کرد: در بیمه ایران زنجیره ارزش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به تمامی شعب و واحدهای صدور نیز اعلام گردیده تا خدمات خود را متناسب با نیازهای مشتریان برنامه ریزی نمایند.
امیدواریم با بهبود فرآیندها و دریافت نظرات بیمه گذاران ومشتریان خود، خدمات بهینهای که در خور و شایستگی مردم عزیز کشورمان است ارائه نماییم و انتظارات و رضایت آنان را بیش از قبل به دست آوریم.