- آلمان، فرانسه و بریتانیا: آمادهایم مکانیسم ماشه را علیه ایران فعال کنیم
- فرمانده کل سپاه: ما منطق سیاسی قوی برای جنگیدن داریم
- سپاه پاسدران در مورد تحولات سوریه بیانیه صادر کرد
- شریف نظام مافی: اگر توافق سیاسی انجام شود شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود
- سرقت ۴۲ میلیون دلار از سفارت ایران در سوریه صحت ندارد
- معاون بانک مرکزی: بازار ارز تجاری با هدف تکنرخی شدن ارز از ۲۶ آذر عملیاتی میشود
- رهبر انقلاب: مناطق تصرفشده سوریه آزاد خواهد شد
- حقوق گمرکی واردات موبایل مشخص شد/گوشی بالای هزار یورو ۳۰ درصد تعیین شد
- دونالد ترامپ: مجوز سرمایهگذاری تا یک میلیارد دلار سریعا صادر میشود
- عوارض واردات خودرو در سال آینده ۶۰ درصد تعیین شد
- میزان مالیات بر خانههای لوکس در سال ۱۴۰۴ تعیین شد
- خودکشی ۳ برادر جوان در تهرانپارس تهران
- ۴۵ سالگی علی کوچولو شخصیت معروف برنامه کودک دهه ۶۰
- همتی: باید همه ابزارهای لازم برای تحقق رشد اقتصادی را به کار بگیریم
- اولین محموله خودروهای وارداتی در بوشهر تخلیه شد
- رئیس قوه قضاییه: ممکن است در این روزها شیطنتها بیشتر شود
مدیرعامل بیمه ایران: بزرگترین سرمایه برای یک شرکت، نیروهای انسانی است
سید مجید بختیاری در کارگاه آموزشی "حال خوب" که با حضور معاونین و مدیران در محل باشگاه ایران زمین برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بزرگترین سرمایه برای یک شرکت، نیروهای انسانی است.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مجید بختیاری در ادامه افزود: توجه به موضوع آموزش و ارتقای سطح دانش فنی همکاران، بسیار حائز اهمیت است و همه بخشهای سازمان بخصوص دفتر آموزش و پژوهش با همکاری سایر بخشها برای ارتقای توانمندیهای علمی و روزآمد شدن افراد، برنامههای مختلفی تدوین نموده اند که یکی از آنها همین کارگاه آموزشی است تا به شکل مطلوب تری زمینه دستیابی به بهزیستی و شادکامی همکاران عزیز فراهم گردد.
مدیرعامل بیمه ایران ادامه داد: حال خوب یعنی چه؟ همه ما در زندگی روزهای متفاوتی را میگذرانیم. گاهی زندگی مطابق میل ما پیش میرود و گاهی با چالشهای زیادی مواجه هستیم. آنچه که در این میان اهمیت دارد این است که چیزی بالاتر از حرمت و جایگاه انسان نداریم؛
بنابراین باید در حال و احوال همکاران خود دقت داشته باشیم. در پاسخ به این سوال که چه کاری از ما برای رسیدن به این هدف (حال خوب) برمی آید؟ باید بگوییم که در زندگی ماشینی امروز، داشتن حال خوب یکی از بزرگترین دغدغهها و آرزوهای ما شده است.
امیدوارم برگزاری این دورهها که بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای تمام کارکنان شرکت در نظر گرفته شده، بتواند نتایج خوبی داشته باشد و حال خوبی برای همه ما ایجاد کند.
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره با اشاره به هماهنگی وهارمونی خوب شرکت در پیشبرد اهداف عالیه آن تاکید کرد: انگارههای ذهنی سازمان، چیزهایی است که به پایش بسته شده وحاضر نیست آنها را رها کند.
ما نیاز داریم که حال خود و سازمان را تغییر دهیم؛ بنابراین همه اجزا باید تغییر نگرش دهند. همه ما باید با همنوایی، یک ساز مشترک بزنیم.
در اینجا برای یادگیری دورهم جمع شدیم، دو راه بیشتر برای انتخاب نداریم، یکی از آنها اخبار و حوادث بد وناگوار است که موجب گرفتاری ما خواهد شد، ولی انتخاب ما حال خوب از طریق آموزش به جای شکوه و شکایت است. هدف ما داشتن سازمانی پویا، شاد وشجاع است.
عبدالصمد خدامی مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش نیز در این جلسه گفت: بر اساس تاکیدات مدیرعامل و با عنایت به رویکرد توسعهای حاکم بر فضای شرکت، از این پس دورههای آموزشی با نگاه پرورشی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
بر این اساس دوره "حال خوب " برگرفته از تئوری انتخاب و مشتمل بر شرح انواع نیاز، نحوه عمل ماشین رفتارانسان، پرتگاههای انسانی، کنترل گری و انتخاب، دنیای مطلوب، موانع شادی و راهکارهای شاد زیستن با تدریس دکتر سید فرزاد حسینی، مربی (Coach) بین المللی به مدت ۸ تا ۱۰ جلسه برنامه ریزی گردیده که به تدریج برای همکاران شرکت عملیاتی خواهد شد.
وی در ادامه افزود: در مرحله نخست، این دوره آموزشی، برای معاونین، مدیران کل ستادی و معاونین آنها، برنامه ریزی شده و جلسه اول آن، روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه سال جاری در محل باشگاه شهرک ایران زمین برگزار گردید.
همچنین سایر جلسات با اطلاع رسانی قبلی به صورت مجازی و در ساعات ابتدایی شب (دوجلسه درهفته) به گونهای اجرا خواهد شد که امکان بهره برداری مفید و اثربخش برای همه همکاران و نیز اعضای خانواده آنها، از این دورهها فراهم گردد.
خدامی در پایان با استقبال ازحضور گرم همه همکاران بیمه ایران دراین دوره خاطر نشان کرد: با مشارکت فعال همه عزیزان در این دوره آموزشی، قطعا با ارتقای کیفیت ارتباطات خانوادگی و شغلی، شاهد بروز حس و حال بهتری در فضای شرکت خواهیم بود.