کد خبر: ۵۸۶۶
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
محل‌های عمده‌ی دپوی زیرزمینی سوخت قاچاق، مسیر‌های تعبیه شده‌ی غیر رسمی و پنهان انتقال سوخت، خودرو‌ها و ادوات و سرشبکه‌های اصلی قاچاق سوخت مورد شناسایی قرار گرفته‌اند

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آغاز طرح جامع مبارزه با قاچاق سوخت در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از اقتصاد پنهان، علی مؤیدی خرم‌ آبادی با اعلام این خبر افزود: با هدف تشدید برخورد با قاچاق سوخت این طرح در استان سیستان و بلوچستان کلید خورده و در جریان این طرح ضمن تقویت اقدامات کنترلی همه سطوح جغرافیایی مستعد قاچاق تحت رصد و پایش دستگاه‌های کاشف و ضابط در استان قرار گرفته است.

آغاز طرح جامع مبارزه با قاچاق سوخت در استان سیستان و بلوچستان

مؤیدی خرم‌ آبادی ادامه گفت: محل‌های عمده‌ی دپوی زیرزمینی سوخت قاچاق، مسیر‌های تعبیه شده‌ی غیر رسمی و پنهان انتقال سوخت، خودرو‌ها و ادوات و سرشبکه‌های اصلی قاچاق سوخت مورد شناسایی قرار گرفته‌اند و برای اقدامات ضربتی در پاک‌سازی و برخورد با آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه در آغاز این طرح خودرو‌های سنگین از جمله بولدوزر و لودر در انهدام مخازن زیرزمینی سوخت قاچاق مورد استفاده قرار گرفته و خطوط لوله‌کشی منتهی به این محل‌ها منهدم شده است اظهار داشت: با اجرای این طرح در این استان مخاطرات تجمیع و توزیع سوخت قاچاق به شدت افزایش پیدا کرده است.

آغاز طرح جامع مبارزه با قاچاق سوخت در استان سیستان و بلوچستان

وی ضمن تأکید بر همکاری دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی استان در تشدید اقدامات مقابله‌محور با قاچاق سوخت، استفاده از ظرفیت دستورالعمل تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مورد توجه قرار داد و گفت: در این طرح نقاط آلوده به قاچاق شناسایی و ضمن برخورد به مراجع رسیدگی‌کننده معرفی می‌شوند.

مؤیدی ضمن اعلام استمرار اجرای طرح جامع مبارزه با قاچاق سوخت در مناطق جنوب شرقی کشور گفت: غافلگیری قاچاقچیان سوخت با استفاده حداکثری از توان دستگاه‌های اطلاعاتی در استان از مهم‌ترین ویژگی‌ها و عوامل موفقیت در اجرای این طرح به شمار می‌آید.

آغاز طرح جامع مبارزه با قاچاق سوخت در استان سیستان و بلوچستان

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر